ورزشی

درخشان: برای جواب دادن به پیشنهاد‌های خارجی‌ام یک هفته وقت خواستم!

به گزارش شورا‌آنلاین، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. خبرنگاران از اعضای تاثیرگذار ورزش هستند. بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم که آماده‌ترین تیم لیگ برتر است. بازیکنان ملی‌پوشی دارد و بازیکنان خوبی هم خریده است.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازیکنان پرسپولیس ۳ سال است کنار هم بازی می‌کنند و از نظر من تیم بسیار کامل و قابل احترامی هستند که از کادر فنی خوبی هم استفاده می‌کنند. ما باید تلاش کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. اما بازی بسیار سختی در انتظار ماست. چرا که تیم ما تنها ۲ هفته است که شکل گرفته و باید به گونه‌ای کار کنیم که بهتر شویم و فردا بازی خوبی از خودمان ارائه دهیم تا نشان دهیم که از فوتبال لذت می‌بریم و مقابل آنها مطمئنا بازی آسانی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه فردا مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهید کرد،‌گفت: این نظر شماست من چنین نظری ندارم. هر چند فوتبال دفاعی هم یک روش و سیستم است. اینترمیلان با همین روش مقابل بارسلونا قهرمان شد. باید ببینید چقدر ابزار دارید و تیم مقابل را هم ارزیابی کنید. ما با حریف‌مان برابر نیستیم. خیلی چیزها را کم داریم. نمی‌توانیم مثل پرسپولیس هجومی بازی کنیم اما تلاش می‌کنیم شرایط قابل قبولی برای خودمان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در  مورد اینکه مطالبات بازیکنان نفت پرداخت شده یا نه،‌ اظهار داشت: هنوز پرداخت نشده امیدوارم بعد از این بازی پرداخت شود. البته قول داده بودم تا فردا این مطالبات پرداخت شود و امیدوارم که شرایطی فراهم شود تا بازیکنان با ذهنی آسوده مسابقات را ادامه دهند. ما همچنان درگیر مشکلات هستیم. این مشکلات نه ربطی به مربی و نه به بازیکن دارد بلکه باید مدیریت باشگاه تلاش کند این مشکلات برطرف شود.

درخشان در مورد اینکه گفته بودید از اندونزی و مالزی پیشنهاد مربیگری دارید، گفت: فردا دعوتنامه‌اش را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم تا آن را منتشر کنند. من هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام. تصمیم گرفتن سخت است. من یک هفته از آنها وقت خواستم.

وی در مورد اینکه با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد یا نه،‌ گفت: بله با نفت تهران قراردادی دو ساله امضا کردم. اگر بخواهم جدا شوم باید توافقاتی انجام شود و راحت نمی‌توان جدا شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در باره اینکه شنیده می‌شود به دلیل بدهی باشگاه نفت از آسیا کنار گذاشته می‌شود و احتمالا باشگاه ذوب‌آهن جایگزین این تیم خواهد شد،‌اظهار داشت: نمی‌دانم چه تعهداتی است اما اگر اینطور است پس پرسپولیس هم نمی‌تواند به آسیا برود چون آنها هم بدهی مالیاتی و بدهی به بازیکن دارند و مشکل آنها حل نشده و در حال حل شدن است. در باشگاه ما هم اینطور است و اینطور نیست که یک شبه تصمیم بگیرند یک تیم را کنار بگذارند و یک تیم دیگر را جایگزین کنند. چون این موضوع از قواعد AFCخارج است. و اینطور نمی‌شود یک تیم قهرمان را کنار گذاشت و یک تیم دیگر را جایگزین کرد چرا که این موضوع جریمه سنگینی دارد و حتی سهمیه ما را کم می‌کند. باید کمک کرد مشکلات کم شود نه اینکه یک تیم را کنار گذاشت و یک تیم را جایگزین کرد. چون این موضوع منطقی نبوده و شدنی نیست و باید مشکلات حل شود. برای حضور در آسیا باید این تیم تقویت شود. چرا که ما نماینده ایران هستیم و اعتبار ایران در میان است.

درخشان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی ترکیب ایده‌آلش را پیدا می‌کند، ادامه داد: بعد از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ می‌توانیم ترکیب اصلی‌مان را پیدا کنیم چرا که هر هفته بازیکنانی در ترکیب داریم اما به خاطر فلان مشکل یا فلان مدرک نمی‌توانند بازی کنند. این خوب نیست که ما در هفته سوم ندانیم چند بازیکن داریم اما می‌توانم این نوید را بدهم که بعد از تعطیلات تیم خوب و منسجمی داشته باشیم. در نیم‌فصل فرصتی به دست می‌آید تا جابجایی داشته باشیم اما ما ابتدا باید داشته‌هایمان را ثبت کنیم و ببینیم چند جای خالی داریم. اما حداقل نیاز به جذب دو بازیکن دیگر برای اسیا داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا