ورزشی

درخشان: وقتی نمی‌توانید کاری انجام دهید، باید بروید

به گزارش شورا‌آنلاین، حمید درخشان در خصوص دیدار این هفته نفت تهران مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، گفت: به هر حال دو تیم خوب و قهرمان کشور با هم بازی می‌کنند. پرسپولیس قهرمان لیگ و نفت قهرمان جام حذفی است. باید بگویم که پرسپولیس تیم بزرگ و با مهره‌های بزرگ است که همه از کیفیت فنی این تیم آگاهی دارند. پرسپولیس تفاوت زیادی با ما دارد و هر چه نگاه می‌کنم می‌بینم که ما با آنها متفاوتیم. ما پنجشنبه با تیمی بازی داریم که همه شاخص‌های موفقیت در یک تیم بزرگ را دارد. مهره‌های خوب و کادر فنی خوب از پرسپولیس تیم قدرتمندی ساخته و قطعا بازی کردن مقابل این تیم سخت است. می‌دانیم که کار سختی پیش روی ماست اما من به بازیکنانم امیدوارم و می‌دانم که با تلاش زیاد می‌توانیم در این بازی شرایط خوبی رقم بزنیم.

وی درباره اینکه برانکو گفته بود نفت با تیمی که در سوپرجام بازی کرد، فرق کرده و آیا از نظر شما پرسپولیس هم دچار تغییراتی شده، افزود: قطعا پرسپولیس هم تغییراتی داشته است و آنها هم تیم بهتری نسبت به بازی سوپرجام شدند. اصولا همه تیم‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند. ما با تیمی بازی داریم که همه چیز دارد و آنها تمام فاکتورهای لازم را برای داشتن موفقیت دارند. من برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم و می‌دانم که آنها از بهترین‌های لیگ هستند. نوع بازی‌های پرسپولیس این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد که آنها بهترین تیم‌های لیگ هستند. ما هم تلاش می‌کنیم در این بازی روند خوبی داشته باشیم و مطمئن هستم ک تلاش ما بی‌ثمر نیست. امیدوارم بازی قابل قبولی انجام دهیم و با امتیاز از بازی خارج شویم. 

درخشان درباره تقابلش با پرسپولیس که خودش ۳ سال پیش هدایت آن را بر عهده داشت، گفت: به هر حال در فوتبال حرفه‌ای این مسائل وجود دارد. ما با تیمی بازی داریم که اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی داشته اما از طرف دیگر نفت فقط در ۳ روز بسته شد. تفاوت‌ها زیاد است و پرسپولیس فاکتورهای خیلی خوبی برای موفقیت دارد. ما با این تیم فاصله زیادی داریم اما امیدوارم با انجام یک بازی منظم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه طلبش را از این باشگاه گرفت یا هنوز نه، تصریح کرد: مقداری از طلبم را به باشگاه بخشیدم و بخش دیگری را هم به صورت چک گرفتم تا با پرسپولیس تسویه کرده باشم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی باشگاه نفت برطرف شده یا هنوز این مشکلات ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلات مرتفع نشده و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. مطمئنا اگر مشکلات مالی ما ادامه پیدا کند بازسازی تیم سخت خواهد شد و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص این شایعه که شنیده می‌شود او بعد از بازی با پرسپولیس و به دلیل همین مشکلات مالی از سمتش استعفا خواهد داد، تصریح کرد: ببینید یکسری مسائل دست من نیست و مدیران باشگاه باید تلاش کنند این مشکلات حل شود. مربی که دستش خالی باشد نمی‌تواند معجزه کند. شما ببینید فلان تیم بزرگ کشور ۵ روز دیرتر پول گرفتند و اعتصاب کردند. در نفت هم همین شرایط است و بازیکنان حق و حقوق‌شان را می‌خواهند و کسی بیشتر از عرف، پول نمی‌خواهد. طبیعی است که ما به عنوان مربی در زمینه فنی باید کار کنیم و مشکلات اینچنینی را باشگاه باید برطرف کند. مطمئنا اگر مشکلات مالی برطرف شود، دیگر این شایعات مطرح شده عنوان نمی‌شود اما وقتی عرصه به آدم تنگ شود احتمال هر اتفاقی هست. 

درخشان در پاسخ به این سؤال که احتمال کناره‌گیری او از نفت وجود ندارد، گفت: احتمال این موضوع که نیست مگر اینکه شما آنقدر تحت فشار باشی که نتوانی کار کنی. وقتی شما دست‌هایت بسته باشد و نتوانی کار کنی دیگر آن زمان باید رفت. امیدوارم کار به اینجا کشیده نشود و مشکلات حل شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا