اجتماعی و فرهنگی

محدودیت های ترافیکی جاده ای اعلام شد

به گزارش شورا‌آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند و مداخلات جوی نیز مشاهده نمی شود.

وی افزود: محور کرج-چالوس و هراز امروز به سمت تهران یکطرفه خواهد شد و همچنین تردد کامیون و کامیونت به جز مواردی که حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هستند در محور هراز از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع خواهد بود.

رحمانی خطاب به شهروندان توصیه کرد: با توجه به افزایش سفر در محورهای مواصلاتی کشور همزمان با سفرهای تابستانی و همچنین افزایش ۱۰ درصدی ترددها در تیرماه سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته از شهروندان درخواست می‌کنیم برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در محورهای پر تردد دقت ویژه ای داشته باشند.

وی در تشریح محدودیت سایر محورهای مواصلاتی گفت: آزاد راه قم به تهران از تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری تا ۲۰ شهریورماه محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲.۵ روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد. همچنین محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری ۲۰ شهریور ماه امسال محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵  روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه الی ۲۰ شهریورماه سال جاری روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد. همچنین آزادراه قم به تهران از تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۹۶ تا ۳۱ مردادماه جاری محدوده کیلومتر صفر تا ۳۰ حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه  و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای سه شنبه و پنجشنبه  از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵  – از تاریخ ۱۶ خرداد ۹۶ تا ۲۰ شهریور ماه در روزهای شنبه، یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد. آزادراه رشت-قزوین نیز از تاریخ ۲مرداد ماه تا ۱۵ ماه جاری از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۱:۰۰ روزهای شنبه  و ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۱:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا