اجتماعی و فرهنگی

صدور لحظه‌ای کارت باشگاه مشتریان در ۷ فروشگاه شهروند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اکبر علوی درباره صدور لحظه ای کارت باشگاه مشتریان در ۷ فروشگاه شهروند گفت: از این پس در فروشگاههای بیهقی، بوستان، بهرود، ایران زمین، لویزان، خانی آباد و شهرری کارت باشگاه مشتریان به صورت آنی صادر می‌شود.

 

وی ادامه داد: تا پیش از این مشتریان با مراجعه به امور مشتریان فروشگاههای شهروند در باشگاه مشتریان ثبت نام اولیه را انجام می‌دادند‌ و کارت آنها پس از ثبت نام در سیستم و شخصی سازی اطلاعات در سایت باشگاه صادر می‌شد و به فروشگاهها ارسال می‌گردید. هم اکنون در هفت فروشگاه در لحظه و به صورت آنی ثبت نام انجام می‌شود و اطلاعات شخصی سازی شده و کارت عضویت صادر می‌گردد.

 

مدیرعامل شهروند افزود: همچنین این امکان فراهم شده است که شهروندانی که تاکنون برای عضویت اقدام نکرده‌اند نیز هنگام خرید کالا و در مقابل صندوقها کد ملی خود را به صندوقدار اعلام نمایند تا امتیاز خرید آنها ثبت شود و پس از ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیازهای اختصاص یافته به کد ملی آنها به صورت خودکار به کارت باشگاه افزوده خواهد شد.

 

اکبر علوی تاکبد کرد: یکی از مزایای باشگاه مشتریان که هم اکنون قابل اجراست تبدیل اعتبار کارت مشتریان به ریال است. بدین ترتیب که هر ۱۰۰ امتیاز ۱۰۰.۰۰۰ ریال محاسبه می‌شود و مشتریان می توانند هنگام خرید با کسر ۱۰۰ امتیاز ۱۰۰.۰۰۰ ریال رایگان خرید نمایند.

 

وی ادامه داد: برای اعضای باشگاه مشتریان شهروند مزایای بسیاری در نظر گرفته شده است که به مرور و پس از اجرایی شدن به شهروندان اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا