شورای شهر

هشدار اقبال شاکری در خصوص خطر ریزش در میدان امام خمینی(ره)

به گزارش شورا‌آنلاین،  اقبال شاکری در سیصد و شصت و چهارمین جلسه شورا با اشاره به ناایمن بودن گود میدان امام (ره) گفت: برای چندمین بار به شهرداری تذکر می‌دهیم که وضعیت گود میدان امام مناسب نیست. این گود در یکی از شریان‌های پر تردد واقع شده که به علت وجود خاک دستی و نیز گذر تاسیسات آب بسیار خطرناک بوده و متاسفانه رها شده است.

وی اظهار داشت: برخی از نیلینگ‌های این گود به پایان زمان تضمین شده رسیدند و در چنین شرایطی در جوار گود سازه تبلیغاتی با ۱۲ شمع و با فاصله ۱.۵ متری گود اجرا شده است. در این سازه می‌خواهند تصویر خانه شهر را به معرض نمایش بگذارند.

شاکری افزود: حدود ۱۴ نیلینگ این گود به واسطه شمع‌های سازه تبلیغاتی قطع شده و دو بار هم در این گود با نشت آب مواجه شدیم. ضمن اینکه با ایجاد این گود ۱.۵ لاین ترافیکی میدان امام نیز بسته شده که به مختل شدن جریان ترافیکی انجامیده است.

وی خاطر نشان ساخت: ریزش این گود بسیار محتمل است و تا قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد باید فکری به حال این گود کرد.

شاکری در پایان افزود : ایجاد سامانه های ترافیکی و نظارتی نظیر سیفا (ثبت اطلاعات معاینه فنی ) برای تسهیل امور شهروندان است و این سامانه ها باید با هماهنگی های ایجاد شده در دسترس نهاد های نظارتی و کنترلی مانند پلیس راهور قرار گیرد و قابل استفاده باشد که امیدواریم این مهم هر چه زودتر اتفاق بیافتد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا