شورای شهر

توصیه چمران به شورای پنجم/ در شورای چهارم فارغ از اصلاح طلب و اصولگرا عمل کردیم

به گزارش شورا‌آنلاین، مهدی چمران گفت: اعضای شورا‌های سراسر کشور باید بتوانند به دور از تفکرات سیاسی خود در مسائل تخصصی شهری اظهار نظر کنند.
وی افزود: شورایی می‌تواند موفق باشد که اعضای آن حل مشکلات شهروندان را در اولویت کار‌های خود قرار داده و به دور از هر گونه مسائل سیاسی تنها برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به رشد فکری اعضای حاضر در شورا‌های سراسر کشور تصریح کرد: اعضای حاضر در شورا‌های سراسر کشور تنها با تصمیم گیری‌های به موقع خود می‌توانند ثابت کنند که به رشد فکری مطلوب رسیده اند و درخواست ما در شورای عالی استان‌ها نیز از نمایندگان مردم همین موضوع بوده است.
چمران در خصوص وضعیت شورای چهارم شهر تهران اظهارکرد: در شورای چهارم شهر تهران شاهد فعالیت گسترده دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا بودیم، اما در هیچ کدام از تصمیم گیری ها، جناح بندی‌های سیاسی ملاک قرار نگرفت.
وی تاکید کرد: تمام تصمیم گیری‌ها در شورای چهارم شهر تهران تخصصی بود و با وجود اختلاف نظر سیاسی افراد، اعضا در کنار هم برای پویایی شهر تهران تلاش می‌کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارائه درخواستی از اعضای حاضر در شورای پنجم شهر تهران خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که اعضای حاضر در شورای پنجم شهر تهران بدون در نظر گرفتن هر گونه جناح بندی به امور شهر پرداخته و به طور عالمانه در تصمیم گیری‌ها عمل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا