شورای شهر

راستگو:امضایم را پس نگرفتم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دویست و هفتاد و هفتمین جلسه امروز شورای شهر در حالی برگزار شد که رد یک فوریت طرح کاهش اختیارات شهردار از مهمترین موضوعات حاشیه ای این جلسه بود.

 

پس از  اظهارات احمد حکیمی پور درخصوص  پس گیری  امضاء الهه راستگو و یکی دیگر از اعضا ء پیش از رای گیری طرح کاهش اختیارات شهردار، الهه راستگو ضمن رد این ادعا تاکید کرد : به هیچ عنوان امضای خود را پس نگرفتم چراکه برخلاف آنچه از سوی برخی اعضا مبنی بر امضاء ناشی از بی اطلاعی  عنوان شد با درایت و آگاهی کامل این طرح را امضا کردم.

 

وی انتشار برخی اخبار با این محوریت را نیز کذب خواند و افزود: قطعاً فردی که با آگاهی کامل مبادرت به امضا می کند نیاز به باز پس گیری ندارد و بنده در همان جلسه اعلام کردم که من نیز با برخی اقدامات شهرداری مخالفم و در جای خود به بیان آن خواهم پرداخت.

 

معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران اعتراض جلسه گذشته خود را درخصوص رسانه ای نمودن این مسئله پیش از بررسی کارشناسی آن از سوی عضو ارائه دهنده عنوان کرد و گفت: بنده امضای خود را پس نگرفتم چراکه اصلاح اختیارات را مطرح کردم اما برخی به دنبال انتفاع سیاسی از آن بودند.

 

لازم به ذکر است ابن اظهارات گلایه آمیز راستگو درحالی مطرح شد که هیئت رییسه شورا اقدام به قطع میکروفن وی نموده بود که همین موضوع سبب شد وی  از این رفتار هیئت رییسه به عنوان تبعیض میان اعضا یاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا