ورزشی

تکاپوی کره ای ها برای شکست ایران

به گزارش شورا‌آنلاین، تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی از موقعیت حساسی برای صعود به جام جهانی برخوردار است. آنها باید در دو بازی باقی‌ مانده خودشان برابر ایران و ازبکستان به میدان بروند، این‌ در حالی است که بعد از اخراج سرمربی آلمانی کره و حضور شین تائه یونگ روی نیمکت این تیم اکنون کره‌ای‌ها امیدوار هستند شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند.

طبق قوانین فیفا تیم‌های ملی برای حضور در بازی‌های رسمی خودشان تنها می‌توانند ۷۲ ساعت زودتر از موعد مقرر بازیکنان شان را در اختیار داشته باشند. در این بین سرمربی کره جنوبی بعد از جلسه فوری با نمایندگان باشگاه‌ها در این کشور تصمیم گرفته ۷ الی ۱۰ روز قبل از بازی با ایران تمام بازیکنان خودش را در اختیار داشته باشد تا بتواند برای بازی با ایران با تمام توان به میدان بروند.

تاکنون تمامی تیم‌های حاضر در لیگ کره با این درخواست سرمربی شان موافقت کردند و آنها اولویت را به تیم‌ ‌ملی کشورشان قبل از بازی حساس برابر ایران دانستند.

دیدار ایران و کره جنوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در حالی ۹ شهریور ماه در سئول برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با تک گل سردار آزمون به سود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا