ورزشی

لوکا: قرعه کشی دو روی سکه است

به گزارش شورا‌آنلاین، لوکا بوناچیچ در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه آیا قرعه گسترش‌فولاد را مناسب می‌داند یا خیر، گفت: قرعه‌کشی‌ها معمولا قبل از فصل انجام می‌شود و هر تیمی بالاخره باید با همه تیم‌ها بازی کند. 

وی ادامه داد:‌ قرعه‌کشی مثل دو روی سکه می‌ماند. به این معنی که اگر یک تیم لیگ را با برد شروع کند می‌گوید قرعه خوبی داشتیم و اگر نتیجه بدی بگیرد آن را به قرعه ارتباط داده و می‌گوید قرعه نامناسبی داشتیم. با این حال ما می‌توانیم از قرعه کشی رقابت‌های فصل جدید راضی باشیم اما اصل مطلب این است که باید روی کار خود تمرکز کنیم.

سرمربی گسترش‌فولاد درباره اردوی تدارکاتی ترکیه و اثرات این اردو گفت: باید از بازیکنانم تقدیر کنم که واقعا به فرامین ما گوش می‌دهند و سعی در انجام آنها داشته‌اند و واقعا زحمت کشیده‌اند. آنها برنامه‌ در نظر گرفته شده را با جان و دل انجام دادند.

بوناچیچ افزود: چیزی که در این اردو به دست آوردیم تعداد بازیکنان جوان است به طوری که میانگین سنی بازیکنان ما الان بین ۲۲ تا ۲۳ سال است. جوانان نشان دادند که می‌توانند در آینده روی آنها حساب کنند، چرا که پتانسیل بزرگ شدن را دارند.

وی در پایان گفت: این جوانان در کنار بازیکنان باتجربه‌ای مثل ابراهیم‌زاده، دراگان، فخرالدینی و خالقی‌فر می‌توانند در آینده به بازیکنان باکیفیتی تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا