مدیریت شهری

واکنش مترو به مزایده ۴۲ ماهه فضاهای تبلیغاتی/ اعلام مزایده خودسر بوده است!

به گزارش شورا‌آنلاین، متن اطلاعیه مترو به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

به اطلاع شهروندان عزیز تهرانی و مدیران محترم شهری می‌رساند، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان یکی از فراگیر‌ترین سازمان‌های خدماتی-اجتماعی، همواره تاکید قاطع بر رعایت مصالح عمومی، قانونمداری و ایجاد شرایط عادلانه برای بهره‌مندی یکسان شهروندان از امکانات موجود در «شهر زیرزمینی» داشته و آن را خط قرمز تخلف ناپذیر خود اعلان کرده است. از این رو اگر در عملکرد بخشی از مجموعه گسترده مدیران و کارکنان خدوم این شرکت کمترین شائبه‌ای درخصوص موارد مذکور پیش آمده، با برخورد بی‌مجامله و قاطع مدیریت مواجه شده است. 
«استفاده از فضاهای تبلیغاتی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو» از آن جمله موارد است که در آن علاوه بر «وجود مقررات و دستورالعمل‌های شفاف مبنی بر ایجاد شرایط عادلانه و مساوی برای تمام موسسات و اشخاص دارای صلاحیت حرفه‌ای مورد نیاز» و «برگزاری مزایده عمومی و علنی تحت نظارت نهادهای ناظر بالادستی ذی صلاح»، «اطلاع دقیق مدیریت و هیات مدیره از جزئیات مزایده، نحوه واگذاری و مشخصات قرارداد‌ها» روال جاری بوده است. 
متاسفانه در روزهای اخیر یکی از متولیان این امر با تصمیم شخصی و بدون اطلاع مدیریت شرکت اقدام به انتشار اطلاعیه درخصوص واگذاری یکجای فضاهای تبلیغاتی کرد که حساسیت‌هایی را برانگیخت. 
باوجود آنکه در اقدام مذکور روال قانونی برگزاری مزایده‌های عمومی رعایت شده و حتی بازه زمانی قرارداد مورد نظر از شصت ماه در سالهای قبل از ۹۲ به بیست و چهارماه کاهش یافته و برغم آنکه این نوع قرارداد در ردیف قراردادهای بزرگ این شرکت نیست و ارقام بالایی را شامل نمی‌شود، مع الوصف هم به دلیل عدم رعایت برخی موارد و هم به دلیل آنکه این نوع اقدامات ممکن است شائبه‌ای را درخصوص ایجاد محدودیت تصمیم گیری برای منتخبان دور جدید شورای شهر محترم تهران فراهم سازد، بنابر تصمیم مدیریت شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، با مدیر بخش مربوط برخورد و عزل گردید و اطلاعیه مزایده کان لم یکن اعلان شد. 
مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری تهران و حومه فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر بر میثاق خود با مردم عزیز تهران درخصوص خدمت رسانی خالصانه، ایجاد شرائط عادلانه بهره‌مندی و رعایت مصالح و منافع عمومی تاکید می‌ورزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا