ورزشی

طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال شد

به گزارش شورا‌آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۳ دی ماه در آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز شد. محمدرضا داورزنی معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت.  شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این مجمع حضور داشت. 

برای ریاست فدراسیون بسکتبال ۱۵ کاندیدا با هم رقابت می کردند.  1- بهروز منتقمی، ۲- سیدمهرداد هاشمی، ۳- رمضانعلی دولو، ۴- مهرداد آگین، ۵- مازیار ناظمی، ۶- سیدحسن طباطبائی، ۷- کرم الله علیمرادی، ۸- رضا درویش، ۹- غلامعلی محمد علیپور، ۱۰ – رضا مهندسی، ۱۱ – رامین احمدی طباطبائی، ۱۲ – محمد رضاعلی، ۱۳ – جواد داوری، ۱۴ – حسن میرزاآقابیک و ۱۵- داریوش سلیمی کاندیداهای تائید صلاحیت شده بودند.

در این مجمع ۵ تن از کاندیداها غیبت داشتند و بدین ترتیب انصراف خود را اعلام کردند. غلامعلی محمد علیپور، مازیار ناظمی، بهروز منتقمی، رضا درویش و مهرداد هاشمی ۵ کاندیدای غایب بودند تا مجمع انتخاباتی با حضور ۱۰ کاندیدای باقی مانده آغاز شود.

در ابتدای مجمع کاندیداها پشت تریبون رفتند و برنامه های خود را اعلام کردند که در این میان داریوش سلیمی به نفع رضا مهندسی کنار کشید و کرم الله علیمرادی نیز ار حضور در انتخابات انصراف داد تا انتخابات با حضور ۸ کاندیدای باقی مانده برگزار شود.

در این مجمع ۴۱ نفر حق رای داشتند که در نهایت پس از رای گیری، رامین طباطبایی با کسب ۲۳ رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد تا پس از ریاست ۱۶ ساله مشحون، رسما ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد.

رضا مهندسی ۸ رای، حسن طباطبایی ۶ رای، جواد داوری ۳ رای و حسن میرزاآقابیک ۱ رای کسب کردند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا