شورای شهر

میزان افزایش بهای مراکز ورزشی شهرداری چقدر است؟

به گزارش شورا‌آنلاین، حسین رضازاده با اشاره به بررسی تعرفه‌های اماکن و مراکز ورزشی شهرداری تهران در کمیته ورزش شورای شهر گفت: از آنجایی که تعرفه‌های مراکز ورزشی طی سه سال اخیر به صورت ناچیز افزایش یافته بود، مسئولان شهرداری لایحه افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی افزایش بهای مراکز ورزشی را برای بررسی به کمیته ورزش ارائه کردند.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات متعدد سرانجام کمیته با افزایش حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد موافقت کرده است گفت: مردم از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران استقبال چشمگیری دارند و بر همین اساس مقرر شد بهای ارائه خدمات حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد اما از آنجایی که مربیان این فضاهای ورزشی در مضیقه بودند مقرر شد به مربیان مراکز ورزشی شهرداری تهران سوبسید داده شود.

رضازاده با بیان اینکه مربیان ورزشی طی جلسات مختلف از مشکلات و مسائل پیش روی خود سخن گفته‌اند گفت: مقرر شد به این افراد سوبسید داده شود.

وی افزود: افزایش ۱۰ تا ۱۲ درصدی نرخ بهای مراکز ورزشی تنها در کمیته ورزش به تصویب رسیده است و پس از آن باید در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن نیز در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بر همین اساس عدد ۱۰ تا ۱۲ درصد هنوز نهایی نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا