شورای شهر

ابهام در رقم بدهی های شهرداری پای قالیباف را به شورا باز کرد/ بدهی ۶۰ هزار میلیاردی تا پرداخت بهره روزانه یک میلیارد تومانی!

به گزارش شورا‌آنلاین، مهدی چمران با انتقاد از برخی آمارهای نادرست در خصوص بدهی‌های شهرداری تهران اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم برخی بدهی‌های شهرداری را چند برابر عنوان می‌کنند.

وی افزود: با وجود اینکه در شورای شهر تهران میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران به طور دقیق مشخص شد، اما بازهم برخی از افراد بداخلاقی کرده و آمارهای نادرست را مطرح می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوعات غیر واقع در رابطه با میزان بدهی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عده‌ای زمانی بدهی شهرداری تهران را ۶۰ هزار میلیارد تومان عنوان می‌کنند و در جای دیگر، گفته می‌شود که شهرداری روزانه مبلغ ۱ میلیارد تومان بهره پرداخت می‌کند.

چمران از حضور شهردار تهران در صحن شورای شهر به منظور پاسخ به میزان دقیق بدهی‌ها خبرداد و اظهارکرد: هئیت رئیسه شورای شهر تهران تصمیم گرفته است تا محمدباقر قالیباف، شهردار تهران را به شورا دعوت کرده تا با حضور وی، آخرین وضعیت بدهی‌های پایتخت مشخص شود.

وی اضافه کرد: همچنین بررسی وضعیت تهاترهای صورت گرفته در دستور کار شورا خواهد بود و با حضور شهردار در شورا و در جمع اعضا، به این موضوع نیز پرداخته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از مباحث مطرح شده پیرامون وضعیت شهر تهران تصریح کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند شهر سوخته به شهردار بعدی تحویل داده می‌شود دور از انصاف است چرا که در ۱۲ سال گذشته اقداماتی که در شهر تهران صورت گرفته، بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا