ورزشی

جباری: از استقلال پیشنهاد دارم

به گزارش شورا‌آنلاین، مجتبی جباری ۴ فصل برای الاهلی بازی کرد و در این مدت با تمام وجودش برای این تیم بازی کرد و بازی‌های خوبی را از خودش نمایش گذاشت و وزنه اضافی برای الاهلی بود. قرارداد جباری به پایان رسیده است و او قصد تمدید ندارد و می‌خواهد به کشور برگردد درحالیکه همه انتظار داشتند او به همراه الاهلی چند فصل دیگر بماند زیرا مهارت فنی این بازیکن هر تیم و مربی را مطمئن می‌کرد.

برای فهمیدن سر عدم همکاری او با الاهلی به سراغ او رفتیم و ببینیم آیا پیشنهادهای دیگری به او رسیده است؟ در این راستا با تماس تلفنی که با جباری برقرار کردیم و او به تمام سوالات ما پاسخ داد که به شرح زیر است:

* از ترک لیگ ستارگان قطر ناراحتم

در ابتدا جباری از جدایی‌اش از لیگ ستارگان قطر ابراز ناراحتی کرد و گفت: این طبیعت فوتبال است زمانیکه لژیونری به صورت کلی قراردادش با تیم تمام می‌شود نمی‌تواند سرنوشت را تغییر دهد و تصمیم نهایی به دست او نیست اگر چه این بازیکن در سطح بالایی ظاهر شده باشد و مورد ستایش همه باشد این بدان معنی نیست که او در این تیم خواهد ماند زیرا هر باشگاهی استراتژی خاص خود را دارد. پس از اتمام قراردادم با الاهلی انتظار داشتم که مسئولی با من تماس بگیرد ولی این اتفاق نیفتاد و هیچ کس درباره تمدید قراردادم صحبت نکرد. این چیزی است که گفتم و باشگاه در فصل آینده حتما استراتژی جدیدی را می‌خواهد اجرا کند. این امور را خیلی خوب درک می‌کنم و برای آنها آروزی موفقیت می‌کنم.

*تجربه مفیدی با الاهلی داشتم و اصلا احساس غربت نمی‌کردم

وی افزود: ۴ فصل را برای الاهلی بازی کردم که خیلی خوب بود به خصوص ۳ فصل اول که از تمام جوانب مفید بود. این خاطرات زیبا را تا ابد در ذهنم نگه می‌دارم زیرا به همراه خانواده‌ام در این کشور اصلا احساس غربت نکردم و این باعث شد تا در طول این مدت تمام توانم را برای تیم بگذارم.

جباری درباره اینکه چرا ۳ فصل اول را خوب تصویر کشید ولی فصل چهارم را نه، عنوان کرد: فصل چهارم به خاطر اینکه قرار شد ۴ تیم به دسته پایین تر سقوط کنند سخت ترین فصل شد. خودم در این فصل در ابتدای آن مصدوم شدم و بر عملکردم تاثیر گذاشت. پس از آنکه به دوران آمادگی رسیدن برای مدت طولانی از ترکیب تیم دور ماندم. تلاش زیادی کردم تا به دوران آمادگی برسم اما زمانیکه به عنوان یک لژیونر خواستم به تیم کمک کنم ولی در ترکیب قرار نگرفتم. پس از انکه مربی تغییر کرد و یوسف آدم بر سرکار آمد و مرا نادیده گرفت و در بسیاری از بازی ها در ترکیب قرار نگرفتم این درحالی بود که همه می‌دانند بازی نکردن باعث افت بازیکن می‌شود. نمی‌خواهم درباره این موضوع زیاد صحبت کنم.

لژیونر ایرانی در پایان درباره آینده‌اش و پیشنهادهایی که دارد،گفت: پیشنهادهای زیادی را در این مدت گذشته داشتم که مهمترین آنها پیشنهاد باشگاه استقلال بود اما هنوز تصمیم نهایی‌ام را نگرفتم چون منتظر سرمربی جدیدی که تعیین می‌شود، هستم و بازیکنانی که با آنها قرارداد می‌بندد. به نظرم هنوز برای صحبت کردن درباره باشگاه آینده ام زود است اما به نظرم استقلال نزدیکترین گزینه است تا در فصل آینده برای این باشگاه بازی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا