شورای شهر

جدیدی: اداره املاک لیست ملک‌های واگذار شده را ارائه نمی‌دهد

به گزارش شورا‌آنلاین، عباس جدیدی در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: ارائه گزارش عملکرد اعضای شورا باید در دستور کار قرار گیرد و این گزارش عملکرد باید به مردم اطلاع داده شود.

وی افزود: بعد از گذشت ۴ سال، مردم باید بدانند که نمایندگان آن‌ها چه خدماتی را ارائه کرده و چه فعالیت هایی را داشته اند. 

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون گزارش عملکرد هر یک از اعضای شورای شهر تهران اظهارکرد: برای ارائه گزارش عملکرد، می‌توان از روسای کمیسیون‌ها درخواست کرد که عملکرد کمیسیون خود را در صحن شورای شهر تهران قرائت کنند. 

جدیدی در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون عملکرد شهردار تهران طی ۱۲ سال گذشته تصریح کرد: اگر پیرامون برخی موضوعات مطرح شده اعضای شورای شهر بخواهند مسائلی را مطرح کنند به نوعی توجیه موضوع است و بهتر است شهردار تهران خود در این رابطه توضیحاتی را مطرح کند.

وی تاکید کرد: برخی موضوعات کاملا مشخص است و به اصطلاح " شتر روی نردبان" است. شهردار تهران باید در این رابطه توضیح داده تا شهروندان نیز از موضوعات مطلع شوند.

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نگارش یک نامه به اداره املاک خاطرنشان کرد: در تاریخ ۳ خرداد ۹۶ از اداره املاک درخواست شده که لیستی در رابطه با کلیه اراضی واگذاری شهرداری از سال ۸۵ به صورت رایگان یا در قالب حق بهره برداری، اجاره و… به کمیسیون نظارت ارائه دهند، اما پاسخی به این موضوع داده نشده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا