ورزشی

برانکو: برای صعود به قطر رفته بودیم

به گزارش شورا‌آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کسب پیروزی مقابل لخویا گفت: قبل از هر چیز به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آن‌ها امشب خیلی زحمت کشیدند.

برانکو تصریح کرد: لخویا تیم خوبی بود و زحمت زیادی هم در این بازی کشید اما خوشحالم که در پایان این بازی این پرسپولیس بود که به مرحله بعد صعود کرد.

وی افزود: قبل از بازی هم گفته بودم که پرسپولیس و لخویا از بهترین تیم‌های آسیا هستند. همه دیدند که لخویا چقدر زهر دار فوتبال بازی می‌کرد و ما می‌دانستیم که مقابل این تیم کار راحتی نداریم. به هر حال ما به قطر آمده بودیم که نتیجه بگیریم و به مرحله بعد برویم که خوشبختانه به هدفی هم که داشتیم رسیدیم. لخویا جزو تیم‌های خوب و مدعی آسیاست و دیدید که وقتی العربی برای این تیم به بازی آمد خیلی خط حمله لخویا خطرناک شد و ما می دانستیم که در این شرایط کار راحتی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: می‌دانستیم دفاع مقابل لخویا کار راحتی نیست و به همین دلیل پرس را در دستور کار خودمان قرار دادیم. به دنبال این بودیم تا در میانه میدان صاحب توپ شده و تدارک حمله ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید لخویا روی فرم همیشگی خود نبود، گفت: با این حرف شما مخالفم. لخویا تیم خوب و قابل احترامی بود اما به هر حال بازی کردن مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی کار راحتی نیست. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و ما با همه توان به میدان رفتیم. طبیعی است که لخویا از شرایطی که به وجود آمده راضی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا