مدیریت شهری

افزایش ساعت مسافرگیری در خط یک و سه مترو تهران

به گزارش شورا‌آنلاین، علی عبدالله پور در خصوص افزایش ساعات خدمات دهی مترو همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: از امروز تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم (۲۶ خرداد)، ساعت مسافرگیری در خط ۱ و ۳ مترو تهران که در مسیر مصلای بزرگ امام خمینی (ره) قرار دارند افزایش می یابد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مترو با بیان اینکه ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا۲۲:۳۰ است تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته است مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک و سه مترو تهران حدفاصل ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ ، بیست دقیقه در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند به مقصد خود حرکت کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» 8 تا ۲۶ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا