ورزشی

پشت پرده استعفای عابدینی از هیات رییسه سازمان لیگ چه بود؟

به گزارش شورا‌آنلاین، سعید فتاحی درباره اخباری مبنی بر استعفای امیر عابدینی از هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال، اظهار کرد: عابدینی دیروز (یکشنبه) از سمت خود استعفا داد. او به عنوان مشاور در هیات رییسه سازمان لیگ بود. در این هیات رییسه یک نماینده از طرف باشگاه‌ها و یک نماینده از هیات‌های فوتبال حضور دارند که نماینده باشگاه‌ها منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت بود که جایگزین او از بین چهار مدیرعامل انتخاب شده در مجمع سازمان لیگ که عبارتند از سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن، بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد و علی رحیمی مدیرعامل سپاهان انتخاب می‌شوند.

او درباره علت استعفای عابدینی گفت‌: به دلیل این که عابدینی در قسمت بازاریابی فدراسیون فوتبال فعالیت دارد و به کارهای آن قسمت نمی‌رسید از سمت خود استعفا داد.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در پایان در پاسخ به این سوال که تقویم لیگ برتر چه زمانی نهایی می‌شود، خاطر نشان کرد: در جلسه‌ای که هفته‌ گذشته داشتیم چند باشگاه نقطه نظرات خود را درباره تقویم گفتند منتظریم سه بازی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود تا همه باشگاه‌ها نظر خودشان را درباره این تقویم ارائه دهند. طی یکی، دو هفته‌ آینده تقویم لیگ برتر نهایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا