ورزشی

رضایت کولاکوویچ از شرایط تیم ملی والیبال

به گزارش شورا‌آنلاین، ایگو کولاکوویچ بعد از شکست تیم‌ ‌ملی والیبال ایران برابر لهستان در چارچوب یک بازی دوستانه ، گفت‌: قبل از هر چیز باید بگویم که این یک افتخار بزرگی است که ما این جا هستیم. این یک احترام بزرگ  برای فدراسیون والیبال ایران است، چرا که این فقط یک بازی نبود ،‌ بلکه یک جشن بزرگ بود  که فدراسیون لهستان آن را ترتیب داده بود.

او ادامه‌ داد: امروز (یک‌شنبه) در ابتدای تمام ست‌ها با تمرکز بالایی بازی کردیم، اما بعد از کمی تمرکزمان را از دست دادیم. این موضوع به خصوص در دریافت‌ها واضح بود. اگر بتوانیم توپ را کنترل کنیم بازی را هم می‌توانیم کنترل کنیم. برای ما این مهم بود که بتوانیم با تیمی مثل لهستان بازی کنیم. تیمی که دریافت‌ و سرویس‌های خوبی دارد. ما باید باهوش بازی کنیم. در دقایقی از بازی باهوش بودیم، اما در کل بازی این گونه نبود و نتیجه‌ هم به این شکل رقم خورد، ولی مشکلی نیست. ازبرخی  قسمت‌های بازی راضی هستم و از قسمت‌های دیگر نه.  ولی در حال‌ حاضر از شرایط فعلی رضایت دارم.

کولاکوویچ درباره کیفیت بازی تیم لهستان هم گفت‌: فکر می‌کنم که لهستان بهتر از ما کار کرد. مخصوصا در خط سرویس . ما امتیازات پشت سرهمی را از دست دادیم.

او درباره آمادگی بازیکنان تیم‌ ‌ملی والیبال نیز گفت‌: غفور کاملا در این بازی آماده نبود،  ولی باید به او بازی می‌دادیم تا با تیم هماهنگ شود. لهستان از وضعیت ما بهترین استفاد را در این بازی برد، ولی مشکلی نیست و ما باید به کار کردن ادامه‌ دهیم و کار تیمی‌مان را بهتر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا