ورزشی

منصوریان: استقلالی ها نگران نقل و انتقالات نباشند

به گزارش شورا‌آنلاین، منصوریان در همین خصوص گفت: استقلال در آستانه یک دیدار سخت و مهم قرار دارد. ما در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باید مقابل العین قرار بگیریم، تیمی قدرتمند و ثروتمند که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده و بسیار قوی است. العین بازیکنان گران قیمتی در اختیار دارد و تیمی سخت کوش و قدر است. ما هم ۴-۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم و همین مساله کارمان را سخت می کند.

وی افزود: از سوی دیگر، چشم امید ما به سکوها و یار دوازدهم مان است. سرمایه اصلی استقلال، هواداران خونگرمش هستند که همواره در گذرگاه های سخت، چون کوه پشت تیم محبوب خود ایستاده اند. برای مسابقه با العین، دل ما به هوادارانمان گرم است و امیدوارم با حضور ۱۰۰ هزار نفری آنها در ورزشگاه آزادی، بتوانیم یک حماسه ملی خلق کنیم و برای اعتلای پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران بکوشیم. استقلال می تواند با حمایت هواداران، مقابل تیم العین موفق باشد. حضور هواداران، انگیزه و توانایی ما را چند برابر می کند.
سرمربی استقلال اظهار داشت: هواداران عزیز استقلال، به هیچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند. در حال حاضر همه تمرکز باشگاه استقلال به دیدار با العین معطوف شده و پس از آن وارد کار نقل و انتقالات می شویم. اولویت ما، تمدید قرارداد ستاره های خودمان است و به موقع ۴-۳ خرید هم انجام می دهیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. استقلال به بلوغ و وحدت تاکتیکی رسیده و با اضافه شدن چند بازیکن جدید، کارمان را در نقل و انتقالات انجام می دهیم. هواداران عزیز استقلال از این بابت خیالشان راحت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا