ورزشی

شانس ایران برای کسب میزبانی جام ملت ها چقدر است؟

به گزارش شورا‌آنلاین، علی کفاشیان درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم‌ ‌ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عنوان کرد: تیم‌ ‌ملی ما برای اولین بار است که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و می‌تواند با کسب قهرمانی یا نایب قهرمانی به  المپیک جوانان نیز صعود کند. خوشبختانه تیم‌ ‌ملی از ماه‌ها پیش تشکیل شده و آقای صانعی هم مدت زیادی را با آنها کار کرده است.

وی افزود: تیم‌ ‌ملی اردوهای مختلفی برگزار کرد و ما توانستیم با تیم‌های‌ ‌ملی روسیه، عراق، اوکراین و فرانسه هشت بازی تدارکاتی برگزار کنیم. بنابراین معتقدم ایران جزو تیم‌هایی است که  تدارک قابل قبولی برای این مسابقات داشته است.

سرپرست کمیته‌ فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال دارد، گفت‌: فوتسال ایران در آسیا همیشه برای قهرمانی جنگیده و در رده امید هم چنین انتظاری از تیم‌ ‌ملی داریم.

کفاشیان که صبح امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کرد، در مورد سفرش توضیح داد: بنده به عنوان رییس کمیته‌ فوتسال AFC به عنوان مسئول برگزاری مسابقات به تایلند می روم و تا پایان این تورنمنت نیز  در تایلند حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اعلام میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ با تاخیر همراه بوده است، گفت‌: فکر می‌کنم میزبان به زودی اعلام شود. البته ما در تایلند جلسه‌ای با مسئولان کمیته‌ فوتسال AFC در این مورد نخواهیم  داشت، ضمن این که ایران آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات از منطقه غرب آسیا اعلام کرده است. با این حال نمی دانم از شرق آسیا نیز کشوری در خواست میزبانی داده است یا نه، اما احتمال میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا بالا است.

رییس کمیته‌ فوتسال AFC در مورد زمان اعلام میزبانی جام ملت‌های آسیا به ایسنا، گفت‌: قرار است اوایل مرداد  جلسه‌ای را در حاشیه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام داشته باشیم و در آن جلسه میزبان مشخص خواهد شد.

کفاشیان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای قهرمانی ملی‌پوشان زیر ۲۰ سال را تعیین کرده است و این که پاداش ملی‌پوشان بزرگسال بابت سومی جام جهانی چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفت‌: فعلا پاداشی برایشان تعیین نکرده‌ایم اما طبیعی است که در صورت کسب قهرمانی برنامه‌هایی برای آنها خواهیم داشت. در مورد پاداش بزرگسالان نیز فدراسیون فوتبال پیگیر است و به زودی آن را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا