مدیریت شهری

اقدام جالب سازمان ورزش شهرداری در شهر آفتاب/ امکانات رایگان تفریحی-ورزشی به مخاطبان نمایشگاه کتاب

به گزارش شورا‌آنلاین، مجتبی عبدالهی با اشاره به برپایی شهر ورزش در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: سازمان ورزش شهرداری تهران در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ترویج تفریحات ورزشی کم هزینه و سهل الوصول، تغییر سبک زندگی شهروندان به سوی زندگی فعال و با تحرک ضمن برپایی" سالن بزرگ شهر ورزش" خدمات ورزشی و تفریحی را در بیش از ۲۰۰ رشته به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

وی افزود: سازمان ورزش شهرداری ۲ سوله ورزشی با مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع فضای ورزشی در ورودی شرق و غرب نمایشگاه، برپا کرده و شهروندان و هم وطنان ما می‌توانند به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند.

عبدالهی، با اشاره به برپایی بازی‌های مختلف در نمایشگاه برای غنی سازی اوقات فراغت همشهریان و هم وطنان در نمایشگاه کتاب امسال گفت: این بازی‌ها در رشته‌های محیطی و میدانی شامل جشنواره پرواز با بادبادک ها، رشته‌های نمایشی، رشته‌های مهیج، رشته‌های هوایی، بازی‌های بومی و محلی، بازی‌های کودک، بازی‌های بادی، بازی‌های فکری، بازی‌های میزی، بازی‌های کنترلی و سایر بازی‌ها مانند تیروکمان، تیراندازی با تفنگ بادی، فوتبال دستی ۱۵ نفره و پرتاب حلقه برپا شده است.

به گفته عبدالهی، غرفه‌های بزرگ شهر ورزش نمایشگاه کتاب از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب پذیرای عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه در شهر آفتاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا