تکمیل لیست ائتلاف اصولگرایان شورای شهر/لیست خدمت یک هفته مانده به انتخابات رونمایی می شود

به گزارش شورا‌آنلاین، رییس شورای شهر تهران گفت:تقریبا لیست ائتلاف اصولگرایان شورای شهر تکمیل شده است و ظرف یکی دو روز آینده نهایی می‌شود. البته خیلی خوب نیست به این زودی لیست را اعلام کنیم و احتمالا در یک هفته باقیمانده به انتخابات اعلام می‌کنیم.

مهدی چمران در مورد بارندگی دیروز و آب گرفتگی در نمایشگاه شهر آفتاب و اینکه آیا چنین شرایطی برای شهر آفتاب پیش بینی شده بود یا خیر نیز گفت: پیش بینی‌هایی شده بود؛ اما جاری شدن آب در روز گذشته مشکلاتی را ایجاد کرد. البته این اتفاق در سالن‌های اصلی رخ نداد و چادرهایی که در محوطه زده شده بودند دچار مشکل شدند.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: پس از این اتفاق یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران سریعا به نمایشگاه رفت تا کارهای لازم را برای برطرف شدن مشکلات انجام دهد. بارندگی روز گذشته به گونه‌ای بود که باعث شد آب فراوانی در تهران جمع شود و حتی ممکن بود در مناطقی مانند خیابان نبرد سرریز شدن آب مشکلاتی را به وجود بیاورد.

وی افزود: ما از اینکه بارندگی‌ها افزایش پیدا کرده است خوشحالیم اما باید در مطالعات شهر تهران در این زمینه بازنگری صورت بگیرد زیرا مطالعات قبلی برای شرایط سال‌های خشک بود و در حال حاضر باید راه‌های بهتر برای این وضعیت باندیشیم. من در شورای شهر در این زمینه پیشنهادی دادم و امیدوارم بتوانیم آن را به تصویب شورا برسانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا