شورای شهر

دوستی: حملات به دولت منصفانه نیست/ برخی وعده ها غیرمنطقی است

به گزارش شورا‌آنلاین، اسماعیل دوستیبه اظهارات و تخریب دولت روحانی توسط برخی کاندیداها در مناظره امروز انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد و گفت: انتخابات ریاست جمهورى همیشه حساس بوده اما با توجه به شرایط کنونى منطقه به جرات مى توان گفت که انتخابات ۹۶ یکى از حساس ترین آن هاست. متاسفانه در صحبت هاى بعضى از نامزدها وعده هایى شنیده مى شود که غیر منطقى است و اصولا امکان اجرایى شدن ندارند. باید عزیزان نامزد مطابق با برنامه از اعداد و ارقام استفاده کنند چون در صورت اقبال مردم به آنها این اعداد براى آنها مسئولیت ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ى پنج ساله اى که اخیرا به تصویب مجلس شوراى اسلامى رسید ظرفیت هاى اقتصادى کشور کاملا شناسایى و بر اساس آن درآمدها و هزینه ها مشخص گردیده و بر این اساس وعده هایى که بعضى از نامزدها مطرح مى کنند همانطور که رییس محترم مجلس اشاره کرده به هیچ وجه امکان عملیاتى شدن ندارند. 

دوستی ادامه داد: شاهد آن هستیم که متاسفانه نامزدهاى منتقد دولت در مناظره ها و سخنرانى هاى تبلیغاتى شان، پا را از انتقاد فراتر گذاشته و صرفا به دولت و کابینه ى آن حمله مى کنند. واقعا نمى توان از خدمات دولت تدبیر و امید چشم پوشى کرد و این حجم از حملات منصفانه نیست.

عضو شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که آقاى دکتر روحانى دیروز در جمع بندى صحبت هایشان اشاره کردند اگر بخواهیم صادقانه نگاه کنیم دولت ایشان کارى کرده اند که مى توان بوى بهبود را از اوضاع کشور عزیزمان شنید و مردم ما امروز رضایت بیشترى نسبت به گذشته دارند.

دوستی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نامزدهاى محترم در مناظره ى بعدى واقعیات منطبق با شرایط کشور را بیان کنند و توقع هاى خارج از ظرفیت هاى سیاسى، اقتصادى، اجتماعى، فرهنگى، علمى و… را براى مردم عزیزمان ایجاد نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا