ورزشی

زمان پایان قرارداد کی روش مشخص شد

به گزارش شورا‌آنلاین، علی کفاشیان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال، گفت: جلسه امروز در مورد برنامه‌های سال جاری لیگ فوتسال بود. مورد بعدی این بود که باشگاه‌ها را راهنمایی کنیم به سمت حرفه‌ای شدن بروند. برای گرفتن اسپانسر و … گام اول را در آسیا برداریم. برنامه قرعه‌کشی لیگ را هم داریم که این کار را صورت می‌دهیم. باید با باشگاه‌ها بیشتر جلسه بگذاریم. در فوتسال اکثر باشگاه‌ها خصوصی هستند. استقلال فوتسال در حال کامل شدن است.

وی افزود: سازمان فوتسال ما در حال تبدیل شدن به یک بخش مجزاست و کارهای ثبت آن باید صورت بگیرد. مجمع و هیأت رئیسه فوتسال را مشخص خواهیم کرد و به سمتی می‌رویم که با یک حرکت خوب، موقعیت‌مان در جهان و آسیا را حفظ کنیم. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با غیبت بخشی از باشگاه‌ها در جلسه امروز عنوان کرد: برخی از این تیم‌ها درگیر مسابقات پلی‌آف بودند و برخی دیگر هم گرفتاری‌هایی داشتند، در جلسات بعدی از این باشگاه‌ها دعوت می‌کنیم تا حضور پیدا کنند. 

کفاشیان در مورد انصراف برخی از باشگاه‌ها تصریح کرد:‌ این انصراف‌ها به صورت کتبی اعلام نشده و علت آن را از آنها سؤال می‌کنیم تا علت اصلی آن را بدانیم و اگر مشکلی هست آن را برطرف کرده و زمینه حضور این تیم‌ها را فراهم کنیم. 

وی در مورد گلایه برخی از اهالی فوتسال مبنی بر اینکه فعالیت هایشان دیده نمی‌شود، تصریح کرد: این زمینه باید در فوتسال فراهم شود، فدراسیون تشکیلاتی درست کرده تا فوتسال به صورت مستقل روی پای خودش بایستد، باید به سمت درآمدزایی و هدایت این کار برویم و سپس با درآمدهایی که به دست می‌آید این کارها را انجام دهیم. قوانین در ایران به شکلی است که حمایت‌های مالی خوبی صورت نمی‌گیرد، فدراسیون باید با کمک وزارت ورزش انگیزه‌هایی برای باشگاه‌ها برای فعالیت به وجود بیاورد. این رشته بسیار اهمیت دارد چرا که در سطح جهانی مقام کسب می‌کند، باید امتیازاتی مثل معافیت از مالیات و… به وجود آورد تا فعالیت‌های ورزشی صورت گیرد. 

به گزارش فارس، ظاهرا بعد از سفر تیم ملی فوتسال به کرواسی، البسه بازیکنان تیم ملی در فرودگاه از ملی‌پوشان پس گرفته می‌شود. کفاشیان در خصوص این اتفاق گفت:‌ من چیزی در این مورد نشنیدم، ولی این لباس‌ها سه چهار بار پوشیده شده بود و به درد نمی‌ خورد، به نظرم که باید لباس آنها را به خودشان برمی‌گرداندند.

وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد کی روش با تیم ملی گفت: کی‌روش تا پایان مسابقات جام جهانی روسیه قرارداد دارد و قطعاً تا آن زمان با ما خواهد بود، بعد از آن فدراسیون باید در این مورد تصمیم بگیرد. 

وی در خصوص حضور ایران در مسابقات فوتسال آسیا گفت: ما در منطقه آسیای مرکزی هستیم و همکاری خوبی هم با مجامع تا به امروز داشته‌ایم، امیدوارم این همکاری ما ادامه داشته باشد. 

وی افزود: در مورد تیم‌های باشگاهی و تیم ملی باید بگویم که مسابقات این سطح قرعه‌کشی می‌شود و برای تیم‌های پایه و همکاری هایی که دو کشور دارند باید رایزنی صورت بگیرد. 

کفاشیان ادامه داد: ما سفری را هفته آینده خواهیم داشت و با دبیرکل فدراسیون در اجلاس مجمع جهانی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت می‌کنیم که قطعا در آن بخش، انتخابات و عملکرد را مورد بررسی قرار خواهیم داد، ضمن آنکه من سفری هم بابت سرپرستی تیم‌های فوتسال زیر ۲۳ سال آسیا دارم و قرار است سرپرست کل کاروان تیم‌ها در کشور تایلند باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای دارید تا فوتسال به اتفاقات گذشته دچار نشود، گفت: قطعا برنامه‌هایی هست و ما به دنبال این هستیم که اسپانسر بگیریم و امیدواریم به این شکل با جذب اسپانسرها کارمان را با کمترین تنش انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا