مدیریت شهری

جزئیات آتش سوزی ظهر امروز خیابان شریعتی/ حریق زنجیره ه ای خودروها

به گزارش شورا‌آنلاین، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه، آتش سوزی داخل جوی آب در مسیر  خیابان شریعتی، تقاطع پلیس به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۵ ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش گرفتن جوی آب اظهارکرد: پس از حضور آتش نشان ها در محل حادثه، مشاهده شد که داخل جوی آب در مسیر شریعتی به جنوب و همچنین خیابان پلیس آتش مشاهده می شود.

ملکی ادامه داد: در بخش هایی از جوی آب که سرپوشیده بود آتش از دهانه های جوی به بیرون زده و در سایر نقاط نیز حریق به خوبی قابل مشاهده بود.

وی خسارت دیدن ۱۰ خودرو پارک شده در مسیر جوی آب آتش گرفته خبرداد و تصریح کرد: ۱۰ خودرویی که در مسیر جوی آب قرار داشتند دچار آسیب شده ضمن اینکه تعدادی درخت و تابلو راهنمایی و رانندگی نیز خسارت دیدند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار حریق در جوی آب خیابان شریعتی خبرداد و بیان کرد: با تلاش آتش نشان ها، حریق مهار شد و نیروهای ما عملیات خود را به اتمام رساندند.

ملکی در خصوص علت حادثه اذعان کرد: این احتمال وجود دارد که فردی اقدام به ریختن مایعات قابل اشتعال در درون جوی آب کرده و همین موضوع نیز سبب آتش گرفتن جوی آب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا