شورای شهر

تندگویان در گفت و گو با شوراآنلاین: عذرخواهی می کنم اما ساعی نامه را خوانده بود/ تخلف کاندیدای ریاست جمهوری را باید به وزیر کشور گفت نه رئیس شورا

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد مهدی تندگویان که جمع کننده امضاهای نامه خطاب به وزیر کشور در خصوص روشن شدن وضعیت مرخصی شهردار تهران بود در خصوص انتقاد تند هادی ساعی از بازپس گرفته نشدن امضایش در این نامه گفت: من قصور خودم را می پذیرم و باید قبل از اینکه نامه به وزرات کشور می رفت دوباره خودم با آقای ساعی تماس می گرفتم و اگر ایشان به چنین نامه ای اعتراض داشتند امضا ایشان را لاک می گرفتم و پس از آن نامه به وزارت کشور ارسال می شد.

وی افزود:البته این را هم باید بگویم که ایشان این نامه را در صحن خواندند و پس از آن امضا کردند اما پس از چند دقیقه آمدند گفتند که این نامه خطاب به رییس شورا باشد نه وزیر کشور.

تندگویان در خصوص این ادعای ساعی که قرار بوده نامه جدیدی خطاب به مهدی چمران نگارش شود، گفت: ما قولی در این خصوص ندادیم و بلکه گفتیم این موضوع را بررسی می کنیم و  اگر شدن امه را به رییس شورا می زنیم. اما پس از بررسی هایی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که نمی توانیم تخلف کاندیدای ریاست جمهوری را به رییس شورا بگوییم بلکه فقط بحث مرخصی را می توانیم به رییس تذکر بدهیم.

وی ادامه داد:من هنوز هم سر حرف خودم هستم و قصور از طرف من بوده و از آقای ساعی عذرخواهی می کنم اما باید بگویم که نامه را به همه اعضا نشان دادم و برخی اعضاء مانند آقای اقبال شاکری بعد از قرائت حاضر به امضاء نشدند. بنابراین آقای ساعی هم بعد از قرائت متن و مخاطب نامه آن را امضاء کرده بود.

تندگویان در خصوص اینکه چرا این نامه خطاب به وزیر کشور زده شد گفت: اعضای شورا نمی توانند تخلف یک کاندیدای ریاست جمهوری را به رییس شورا بگویند بلکه باید به وزارت کشور اطلاع رسانی کنند در همین خصوص هم اعضای شورا نامه ای را خطاب به وزیر کشور نوشتند و خواستار این شدند تا مواردی که در نامه ذکر شده است را پیگری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا