شورای شهر

هادی ساعی در گفت و گو با شوراآنلاین: اصلاح طلبان شورا با بی اخلاقی دزدی کردند!/ قرار بود مخاطب نامه را تغییر بدهند

به گزارش شورا‌آنلاین، هادی ساعی در گفت و گو با خبرنگار شوراآنلاین در خصوص امضای نامه ای که ۱۴ عضو شورا خطاب به محمدباقر قالیباف در خصوص مرخصی شهردار و روشن سازی اموال شهرداری نوشتند، گفت: در جلسه غیرعلنی دیروز شورای شهر اعضای اصلاح طلب شورا نامه ای را تنظیم کرده و  به من گفتند که این نامه خطاب به رییس شورا یعنی آقای چمران است و چون هم من و هم خود آقای قالیباف از شفاف سازی بدمان نمی آید زیر نامه را امضا کردم. اما بعد از آن متوجه شدم که خطاب این نامه به وزارت کشور است و من هم سریعا گفتم که یک نامه دیگری تنظیم کنند چون من مخالف هستم و نمی خواهم زیر آن را امضا کنم. آنها هم قبول کردند و قرار شد یک نامه دیگری تنظیم کنند اما بعد از آن متوجه شدم که همان نامه را که امضای من در آن هست در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود:واقعا این شیوه درست نیست و من از بعضی از دوستان اصلاح طلب گلایه دارم چرا که مصداق کار آنها دزدی و بی اخلاقی سیاسی به شمار می رود. چراکه از امضای من سواستفاده کردند و در حالیکه قرار بود نامه را عوض کنند، همان نامه اول را در فضای مجازی منتشر کردند.

ساعی در خصوص وضعیت مرخصی شهردار تهران گفت: آقای قالیباف درخواست خودشان را به شورا دادند و قرار شد که از ۴ تا ۲۷ این ماه به مرخصی بروند و از لحاظ قانونی هم هیچ مشکلی ندارد.من آن نامه را امضا کردم تا این موضوع مشخص شود و جای هیچ شبهه ای باقی نماند.من دوست داشتم در خود شورا این موضوع حل و فصل شود و به همین دلیل چون فکر کردم که نامه خطاب به آقای چمران است آن را امضا کردم و در غیر این صورت غیر ممکن بود آن را امضاکنم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا