ورزشی

جانشین مدافعان غایب پرسپولیس/ کمال در قلب دفاع سرخ ها

به گزارش شورا‌آنلاین، برانکو ایوانکوویچ مربی‌ای است که علاقه ندارد بیش از حد دست به تغییر ترکیب تیمش بزند اما محرومیت و مصدومیت بازیکنان اصلی، او را مجبور کرده با چند تغییر تیمش را برای دیدار برابر الهلال عربستان روانه میدان کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید روز دوشنبه در مسقط به مصاف الهلال عربستان برود. سیدجلال حسینی و سروش رفیعی که در دیدار برابر الریان کارت زرد دریافت کردند، به دلیل محرومیت نمی‌توانند برابر الهلال به میدان بروند. از طرفی محمد انصاری، زوج ثابت سیدجلال حسینی هم در دیدار برابر پدیده دچار مصدومیت شد و طی چند روز گذشته نتوانسته با تیم تمرین کند. البته کادر پزشکی پرسپولیس در حال تلاش است تا این مدافع به دیدار برابر الهلال برسد اما در صورتی که او این دیدار را از دست بدهد، برانکو برای چینش خط دفاع تیمش دچار مشکل خواهد شد.

با توجه به نفراتی که در تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند در صورت نبود انصاری، کمال کامیابی‌نیا به همراه حسین ماهینی در قلب خط دفاع پرسپولیس قرار خواهند گرفت و محسن ربیع خواه و صادق محرمی هم به عنوان دو دفاع کناری انجام وظیفه خواهند کرد. با نبود کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی، احتمالا شهاب کرمی هم به ترکیب اصلی اضافه می‌شود تا به عنوان هافبک دفاعی به تیم کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا