شورای شهر

سالاری:برخی از افراد و جریان ها حیات خود را در تخریب رقبا می بینند

به گزارش شورا‌آنلاین، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و چهل و دومین جلسه شورا خطاب به جریان ها و گروه هایی که در آستانه انتخابات رویکردهای تخریبی اتخاذ کرده اندگفت: طی ماه ها و هفته های اخیر شاهد شکل گیری فضای تخریبی و اشاعه بداخلاقی های سازمان یافته از سوی برخی جریان ها، گروه ها و اشخاص هستیم . بطوریکه گسترش این رویکردها رفتارهای عوام فریبانه، بداخلاقی ها و اهانت ها در دولت گذشته را تداعی می کند که اوج آن را در مجلس شورای اسلامی و توهین رئیس دولت قبل به سایر قوا دیدم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اینگونه رفتار های سخیف و تخریبی رخت بر بست وگفتمان و روابط توام با احترام و مبتنی بر قانون حاکم شد. با این مشی دولت یازدهم، امید وار بودیم این گفتمان نهادینه شده و تسری پیدا کند. چنین رویکردی را اتخاذ کنند. ولی متاسفانه برخی از افراد و گروه ها که حیات خود را در تخریب و تهمت و پرونده سازی برنامه ریزی شده برای رقبا می بینند در آستانه انتخابات دست بکار شده اند و هر روز شاهد دروغ پردازی ها و تهمت ها و اهانت ها بر علیه رقبا و دولت از سوی کسانی هستیم که خود را ارزشی، اخلاقی و اسلامی به جامعه معرفی کرده و رفتار خلاف شئونات اسلامی از خود نشان می دهند و لذا اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در شورای اسلامی شهر لازم می دانم نسبت به گسترش اینگونه رویکردهای غیراخلاقی و کسانیکه بجای خدمت به کشور و مردم و شهرشان ظرفیت خود و نهادها و سازمان متبوع خود را صرف چنین رویکردهایی می نمایند تذکر داده و یادآوری کنم که از سرنوشت پیشینیان در تاریخ و اتخاذ چنین رویکردهایی عبرت بگیرند.

سالاری افزود: به هر حال امیدواریم هم جریان ها ، گروه ها و افراد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت گسترش فضای اخلاقی اسلامی و ارزشی موجبات مشارکت حداکثری و رقابت سازنده را رقم بزنیم.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به تذکرات سال گذشته خود درباره شفاف سازی در حوزه نحوه محاسبه و ارائه سیستمی فرم های اعلام عوارض که قرار بود از ابتدای امسال اجرایی شود اما امروز پس از گذشت ۲۹ روز از سال هنوز اجرا نشده است خواستار تسریع در اجرای این روند شد.

وی در تذکری دیگر خواستار تعیین تکلیف املاک و اراضی محدوده تلوشد و گفت: این املاک و اراضی که در منتها الیه شمال شرقی شهر تهران قرار دارد در بلاتکلیفی است هرچند ما چندین جلسه در این ارتباط تشکیل دادیم اما تصمیم گیری در این باره نیازمند همکاری سایر سازمان ها و نهادها و وزارت راه و شهرسازی است که در خواست دارم ریاست شورا یک جلسه مشترک تشکیل دهند تا این زمین ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا