اجتماعی و فرهنگی

قالیباف:مردم حق دارند که از وضع بیکاری، رکود و گرانی گلایه مند باشند/ با مدیریت خسته، بسته و نشسته فعلی نمی توان اقتصاد را حتی اصلاح کرد

به گزارش شورا‌آنلاین، شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۱ پروژه منطقه ۱۵ گفت: همکاران من در شهرداری همه همت خود را به کار گرفتند تا در این دوره تفاوت امکانات در شمال و جنوب شهر را کم کنند و حالا با افتخار اعلام می کنیم که به این هدف نزدیک شدیم و افتتاح این پروژه ها در منطقه ۱۵ نمونه‌ای از این رویکرد است که به همت همکارانم در این منطقه محقق شده است.

وی افزود:مهمتر از خدمت در حوزه های عمرانی این است که مردم در سرنوشت خودشان دخیل باشند. امروز شورایاری ها و مجموعه امنای محلات از این نمونه است.  ولی امروز در سطح ملی می بینیم که مردم را از صحنه ی اداره ی کشور خارج کرده اند و به جای آنها عده ای خاص تصمیم می گیرند.

قالیباف ادامه داد: مردم شریف ما لیاقت امکانات و خدمات بهتر از اینها را دارند. مردم حق دارند که از وضع بیکاری، رکود و گرانی گلایه مند باشند. قطعا می شود این وضعیت را اصلاح کرد.

قالیباف با اشاره به این موضوع که ظرفیت ها و سرمایه های این کشور زیاد است، گفت: اگر پیشرفت و اصلاحی رخ نمی دهد ناشی از سوء مدیریت است. آنچه من درباره افزایش ظرفیت های کشور گفتم دقیق است و البته عده ای اشتباه فهم کردند و عده ای هم شروع به تخریب کردند. اما صرف نظر از این اشتباه برداشت، برای مدیریت خسته، بسته و نشسته کنونی هر تحول اقتصادی و اصلاح محال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده تعهد دادم و سابقه و کارنامه ی من نشان می دهد که به تمام تعهداتم پایبند بوده ام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا