سیاسی

روز پایانی ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری/کاندیداتوری قالیباف و محمد هاشمی

به گزارش شورا‌آنلاین، پنجمین و آخرین  روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

ثبت‌نام داوطلبان این انتخابات صرفا در ستاد انتخابات کشور واقع در محل وزارت کشور انجام می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از  22 فروردین آغاز شده و تا روز ۲۶ فروردین به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

*صادق خلیلیان وزیر جهاد و کشاورزی دولت پیشین، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

*عوض حیدرپور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ثبت نام کرد.

*حمیدرضا حاجى بابایى نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش، جهت کاندیداتورى در انتخابات ریاست جمهورى دوازدهم ثبت نام کرد.

*در آخرین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حسینعلى امیرى، کاظم میر ولد، حمید میرزاده، غلامرضا تاجگردون به عنوان معتمدین هیئت اجرایى مرکزى انتخابات از ستاد انتخابات کشور بازدید کردند.

*محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آرمان و اندیشه هاى آیت الله هاشمى رفسنجانى بر آن شدم در حد توان آرمان هاى ایشان را احیا کنم و به توصیه ایشان آمدم.

*عباسعلی کدخدایى سخنگوى هیات مرکزى نظارت بر انتخابات ریاست جمهورى دوازدهم دقایقى پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبین کاندیداتورى در این انتخابات بازدید کرد.

*محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

*حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

*علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در ارتباط تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: از ابتدای صبح تا ساعت ۲ بعد از ظهر امروز ۳۵۲ نفر جهت ثبت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کردند که از این تعداد تاکنون ۳۱۵ نفر به صورت قطعی ثبت نام کردند.

*عبدالحسن مقتدایی استاندار معزول خوزستان در دولت یازدهم ظهر امروز (شنبه ۲۶ فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

*علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور : در روز جاری تعداد ۳۰۴۴ داوطلب برای ثبتنام در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه داشتند که ثبتنام ۲۴۴ داوطلب تا الان قطعی شده است/ مجموعا در ۵ روز گذشته و ساعت ۱۳ امروز نیز تعداد ۱۲۹۰ داوطلب نام نویسی کرده اند.

*محمد باقر قالیباف شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

*اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد.

*درب اصلی ستاد انتخابات وزارت کشور، راس ساعت ۱۸ بسته شد و از این پس داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، نمی توانند در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور پیدا کنند.

*مهرداد بذرپاش که بعد از ساعت ۱۸ در ستاد انتخابات حضور یافته بود، اعلام کرد: من ثبت‌نام نمی‌کنم و به نفع نیروهای انقلاب کناره‌گیری می‌کنم و  ایده هایم را در اختیار جریان انقلاب میگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا