اجتماعی و فرهنگی

جستجوی مفقودین سیل ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر ناصر چرخساز در توضیح اقدامات و امدادرسانی‌های انجام شده به حادثه سیل و آب‌گرفتگی یکشنبه گذشته، گفت: همانطور که می‌دانید ۱۵ استان از این حادثه متاثر شدند، ۵۰ شهرستان و ۱۳۱ روستا آسیب دیده و ۱۵هزار و ۵۰۰ نفر حادثه دیدند.

 

به گفته وی، تا ساعت هشت صبح امروز همچنین به ۱۰هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی شد و ۸۱۶ نفر اسکان اضطراری یافتند. ۵۴ نفر نیز مصدوم شدند که از این میان ۱۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. این حادثه متاسفانه ۱۷ نفر فوتی داشت.

 

چرخساز همچنین از تخلیه آب ۲۹۰ واحد مسکونی خبر داد و گفت: یک تن محموله امدادی نیز به صورت هوایی منتقل شده است. جهت امدادرسانی به این حادثه ۲۲۳ تیم عملیاتی شامل ۹۸۷ امدادگر، ۲۱۳ خودروی عملیاتی، یک فروند بالگرد و ۸۸ دستگاه موتور پمپ به کار گرفته شد. همچنین تا ساعت هشت صبح امروز ۱۲۰۰ تخته پتو، ۸۵۰۰ بطری آب معدنی، ۷۶۰۰ قوطی کنسروجات، ۸۲۰۰ قرص نان و ۱۲۰ کیلوگرم خرما میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

 

به گفته وی، امدادرسانی درچادگان و سمیرم (اصفهان) و سوادکوه ر(مازندران) و همچنین جستجوی مفقودین در البرز و تهران ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا