شورای شهر

شاکری:جای خالی شورا در جلسات دادستانی درباره پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در تذکرات پیش از دستور سیصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: اهمیت استفاده از تاکسی‌های آنلاین بر همه محرز است و سازمان حمل و نقل ترافیک باید به گسترش آن کمک کند. 

 

وی افزود: باید این طرح ساماندهی شود و خدمات و همینطور امکانات جدیدی را به مردم ارائه دهند. 

 

وی درباره ساختمان‌های ناایمن شهر تهران نیز اظهار داشت: دادستانی تهران جلساتی را برای اولویت‌بندی ساختمان‌های ناایمن تشکیل داده است، ضمن اینکه از تشکیل این جلسات تقدیر می‌کنیم، باید پیگیری مصوبات این جلسات انجام شود و ساختمان‌های ناایمن برای ایمنی اولویت‌بندی شود. 

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با این حال جای خالی شورا در این جلسات احساس می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در شورا دو کمیته پیگیری حادثه پلاسکو ایجاد شده است، باید نظر شورای شهر تهران نیز در این خصوص گرفته شود.

 

شاکری یادآور شد: برف و باران که نعمت‌های الهی هستند، در هفته اخیر شهر تهران را سفیدپوش کرد. 

 

وی افزود: معابر فرعی و دارای شیبی در تهران وجود دارد که تردد در این معابر در روزهای برفی و یخبندان برای شهروندان مشکل ایجاد می‌کند.

 

شاکری پیشنهاد داد: دراختیار هیأت مدیره ساختمان‌ها که در این معابر زندگی می‌کنند، کیسه‌های شن قرار داده شود و آموزش‌های لازم از سوی شورایاری و شهرداری ناحیه داده شود تا با مشارکت مردم این مشکل حل شود. 

 

وی گفت: در روزهای گذشته آبگرفتگی در بعضی از نقاط شهر نیز قابل مشاهده بود و نیز مشکلاتی ایجاد کرده بود، لذا درخواست می‌شود خدمات شهری اهتمام لازم را به خرج دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا