شورای شهر

درخواست بنیاد مستضعفان برای ساخت و ساز در زمین پلاسکو/مجوز چند طبقه صادر می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی گفت: مسئولان بنیاد مستضعفان به عنوان مالک محل ساختمان پلاسکو اعلام کرده اند که قرار است بار دیگر در این مکان اقدام به ساخت و ساز کنند.

وی افزود: بدون شک هر گونه ساخت و ساز در این محل باید با دریافت مجوزهای لازم صورت گیرد و در دریافت پروانه ساختمانی نیز طرح تفصیلی و طرح جامع تهران در نظر گرفته خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم رعایت خط آسمان در هر ساخت و سازی در پایتخت اظهارکرد: در ارائه مجوز ساخت و ساز به بنیاد مستضعفان، خط آسمان ملاک قرار داده شده و اگر مالک بخواهد بر اساس تعداد طبقات قبلی که در این مکان ساخته شده، اقدام به ساخت و ساز کند باید این درخواست در کمیسیون ماده ۵ مورد بررسی قرار گیرد.

قناعتی تاکید کرد: پس از بررسی درخواست ارائه شده، در صورت امکان با این درخواست موافقت خواهد شد اما پیش از تایید کمیسیون ماده ۵، هیچ مجوزی برای ساخت و ساز ارائه نمی شود.

وی خواستار تعیین و تکلیف وضعیت کسبه ساختمان پلاسکو شد و تصریح کرد: درخواست ما این است که بنیاد مستضعفان هر چه سریع تر وضعیت کسبه ساختمان پلاسکو را مشخص کند تا این کسبه نیز بیش از این متضرر نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا