اجتماعی و فرهنگی

بهمن هراز را بست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عبدالهاشم حسن‌نیا با اشاره به سرمای منفی ۲۰  درجه شب گذشته محور فیروزکوه که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده بود، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سوی سازمان راهداری، پلیس و هلال احمر این محور بازگشایی شده است.

وی با یادآوری این‌که از بعدازظهر دیروز عملیات بازگشایی محور فیروزکوه آغاز شد، تصریح کرد: محور هراز نیز با توجه به ریزش بهمن مسدود شده که تلاش می‌کنیم در صورتیکه اتفاق خاصی روی ندهد این محور تا ساعت ۸ صبح فردا بازگشایی شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که در محورهای قزویت-رشت و زنجان نیز شاهد بارش برف زیادی بودیم، افزود: تمام تلاش ما بر این است که هموطنان عزیز تردد ایمنی را در جاده‌های کشور داشته باشند و اتفاقی برای آنها روی ندهد.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سازمان راهداری با بیان این‌که کمبودی بابت ماشین‌اآلات راهداری در کشور نداریم، گفت: همواره برای نگهداری راه‌ها بخشی از ماشین‌آلات مورد نیاز را از بخش خصوصی تامین می‌کنیم . مشکلی در یان زمینه نداریم.

حسن‌نیا با یادآوری این‌که روزانه ۸ میلیون وسایل نقلیه در جاده‌های کشور تردد می‌کنند، بیان کرد: سازمان راهداری باید به تمام این خودروها خدمات ارائه دهد و همواره در راستای ارتقای این خدمات حرکت کرده‌ایم اما از مردم می‌خواهیم اصول و الزامات رانندگی را در جاده‌های کشور با توجه به شرایط آن رعایت کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا