ورزشی

بیرانوند: بازی با تراکتور ۹ امتیازی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بیرانوند گفت: بازی سختی با تراکتورسازی داریم. استراحت خوبی داشته‌ایم. بازی با تراکتور حساس است. این دیدار ۶ و حتی ۹ است و هر کسی که به پیروزی برسد گام بلندی برای قهرمانی برمی‌دارد. تراکتورسازی مدعی قهرمانی است.

وی درباره کلین‌شیت‌هایی که در هفته‌های اخیر انجام داده گفت: مربی من زحمات زیادی برایم کشیده است. زمانی که دستم مصدوم بود،‌ رسانه‌ها من را سوژه کرده بودند و می‌گفتند به فکر خودش نیست. او دیگر برای خودش و برای همه مردم ایران است و باید نگران سلامتی‌اش باشد اما من چیزهایی می‌دانستم که با یک دست تمرین می‌کردم. ایگور به من سخت می‌گرفت تا با همان یک دست تمرین کنم. ما دروازه‌بانانی داشتیم که با دو دست تمرین می‌کردند و شیرجه می‌زدند اما من با همان یک دست تمام آن تمرین‌ها را انجام می‌دادم. ان‌شاءالله بتوانم در آخر فصل به روند خوبم ادامه بدهم.

او درباره مدافعان تیمش هم گفت: خوشحالم که تیمم چنین مدافعانی دارد. حسین ماهینی، رامین رضاییان، سید جلال حسینی و الکسی پلی‌یانسکی مدافعان تیم من هستند. به کادر فنی تبریک می‌گویم که در دیدار ما مقابل صبا به الکس بازی دادند. او نشان داد که بازیکن باکیفیتی است. در این مدت بسیار اذیت شد. شاید هر فوتبالیست ایرانی اگر جای او بود، از فوتبال خداحافظی می‌کرد. تمام رسانه‌ها و مردم واقعا خیلی به این بازیکن فشار آوردند.

وی درباره طلبش از باشگاه نفت هم گفت: ۴ بازیکن پرسپولیس ۳-۴ میلیارد از باشگاه نفت طلبکار هستند و شنیدم که روز گذشته تعداد زیادی از بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند تمرین را تعطیل کردند و به باشگاه رفتند تا مطالبات‌شان را بگیرند. فکر می‌کنم الان با باشگاه نفت نباید کاری داشته باشند. شکایت کرده‌ام و آقای حسن‌زاده هم حکم را صادر کرده‌اند و حکم هم به باشگاه آمده است. دیگر الان باید سازمان لیگ از محل درآمدهای باشگاه نفت طلب من را پرداخت کند. نمی‌دانم چرا آقای بهاروند مصاحبه کرده‌اند و گفته‌اند که نفت از سازمان لیگ پولی طلب ندارد. تا جایی که من می‌دانم هر باشگاه سالانه ۳-۴ میلیارد از سازمان لیگ دریافت می‌کند. به هر حال به ما هم گفته‌اند که از این منابع پول‌ ما را می‌دهند. امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

او درباره اینکه آیا تیم‌های پایین جدول هم رقبای شما محسوب می‌شوند گفت: بله تا رده چهارم جدول از رقبای ما محسوب می‌شوند و استقلال هم رقیب جدی ماست. هیچ چیز هنوز تمام نشده و نزدیک به ۱۱ هفته به پایان لیگ باقی مانده است. اگر بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم. استقلال هم این روزها شرایط خوبی دارد. علیرضا منصوریان مربی‌ای است که در هر تیمی فعالیت کرده تیمش رفته رفته بهتر می‌شود.

بیرانوند درباره حواشی‌ای که این روزها درباره صدرنشینی پرسپولیس مطرح می‌شود نیز گفت: مطمئنا باشگاه جواب هر نامه و هر مسئله‌ای را می‌دهد و من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. ما به عنوان بازیکن با باشگاه قرارداد داریم و باید تمرین خودمان را انجام بدهیم.

او درباره اینکه دو کارته است و شاید با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور داربی را از دست بدهد گفت: کارت دومم را در دیدار برابر سایپا دریافت کردم که خیلی‌ها می‌گفتند نباید داور این کارت را به من می‌داد. من همه سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا به پرسپولیس کمک کنم. شرایط بازی شاید ایجاب کند و توپی به پشت مدافعان ما ارسال شود و من مجبور شوم کارت زرد بگیرم. این گونه نیست که به خاطر از دست ندادن داربی اجازه بدهم این توپ‌ها به گل تبدیل شود. امیدوارم که تا آخر فصل اتفاقاتی رخ بدهد که محروم نشوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا