شورای شهر

کسبه پلاسکو در پاساژ نور مستقر می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رحمت‌الله حافظی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کسبه پلاسکو اظهار کرد: با هماهنگی بنیاد مستضعفان، مجموعه نور که در تقاطع خیابان طالقانی و ولی‌عصر(عج) قرار دارد برای استقرار کسبه هماهنگ شده و اجاره ماه‌های اول را نیز بنیاد مستضعفان تقبل کرده است.

وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر استقرار کسبه پلاسکو انجام گیرد و در این باره تفاهم شده تا کسبه در محل مورد‌نظر به مدت دو سال مستقر شوند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران  با بیان اینکه اولویت نخست، پاساژ نور است و هیئت امناء نیز موافقت خود را اعلام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: باید تمام ساختمان‌های پرخطر توسط دستگاه‌های ذیربط مورد مرور و بازبینی قرار گیرد.

وی یادآور شد: شورای شهر در دو ماه گذشته مصوبه‌ای برای ایمنی ساختمان‌ها تصویب کرده و تکلیفی را برای سازمان آتش‌نشانی مقرر کرده است تا این سازمان، ساختمانها را به سه گروه بدون خطر، کم‌خطر و پرخطر تقسیم‌بندی کند.

حافظی افزود: در این مصوبه، ساختمان‌های بدون خطر  هر ۱۰ سال یک بار، ساختمان‌های کم‌خطر سه سال یک بار و ساختمان‌های پرخطر هر سال باید مورد بازبینی قرار گیرند و مشکلات آنها به مالکین ابلاغ شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مالکین هم موظف به اقدامات لازم برای رفع مشکلات اعلام شده هستند و اگر چنین اقدامی را انجام ندهند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا