شورای شهر

در حادثه پلاسکو نیازی به هلی کوپتر نبود/برخی اعضای شورا بر اساس باندبازی سیاسی صحبت می کنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن پیرهادی ضمن انتقاد از برخی شبهه افکنی ها از سوی یکی از اعضای شورای شهر درخصوص اینکه اگر سازمان آتش نشانی دو هلیکوپتر داشت پلاسکو فرو نمی ریخت، تصریح کرد: متاسفانه این گونه اظهارات غیرکارشناسی که بر خلاف نظر خبرگان و متخصصان این حوزه است تنها داغ دل خانواده های شهید آتش نشان را تازه می کند و توهین به رشادت و ایثار این قشر زحمتکش است.

وی با بیان اینکه مطرح کردن این قبیل از شائبه ها از سوی برخی از افرادی که کارنامه سوال برانگیز دارند و عملکرد چندان شفافی هم ندارند جسارت و توهین به کلیت سازمان آتش نشانی و نیروهای ایثارگر آن است. به هر حال طراحی عملیات که از سوی شهردار تهران نبوده، بلکه این تیم طراح آتش نشانی بود که به درستی تشخیص داده نیاز به حضور هلیکوپتر در صحنه با وجود آمادگی برای پرواز ندارد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر خاطرنشان کرد: در این میان مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت، اینکه حرف عضو شورای شهری که از دریچه سیاسی به موضوعات می نگرد درست است، یا سخن تیم کارشناسی و متخصصان آتش نشانی.

پیرهادی به برخی از اعضای شورای شهر توصیه کرد که بیان خود را کنترل کنند، صبوری به خرج دهند و بر مبنای پیام رهبری گام بردارند، چراکه اظهارنظرات سیاسی مساله ای را حل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه چنین سخنانی فقط در دایره «باندبازی سیاسی» تعبیر و تفسیر می شود، تاکید کرد: مردم به خوبی تشخیص خواهند داد چه کسی حرف حزبی می زند و چه کسی از سر دلسوزی و تخصصش سخن می گوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا