شورای شهر

آتش نشانان با نثار جانشان سختی کارشان را متوجه مسئولین کردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  معصومه آباد- رییس کمیته ایمنی و مدیریت و بحران شورای اسلامی شهر تهران در جریان سیصد و بیست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به درس هایی که از پلاسکو در حوزه ایمنی و امداد باید بیاموزیم گفت: در حادثه پلاسکو یک پیام از همه دردناک تر است و آن اینکه آتش نشانان با نثار جانشان اهمیت و سختی کارشان را متوجه مسئولین کردند. 


وی در ادامه با اشاره به توجه همه جانبه به بازماندگان این حادثه گفت: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد پیگیری و سرانجام رساندن تعهداتی است که همه در حین حوادث می دهند اما بعد از آن کسی از چگونگی به ثمر رسیدن این وعده ها اطلاعی ندارد. 

اباد در این زمنیه به بلاتکلیفی بازماندگان حوادث مشابه قبل اشاره کرد و گفت: هنوز تکلیف دیه و کلیه حقوق قانونی و وعده داده شده حادثه دیدگان در خیابان جمهوری و یا دو خانمی که در پارک ارم دچار حادثه شدند و منجر به فلج شدن یکی از این عزیزان شد و دهها نمونه دیگر مشخص نیست. 

رییس کمیته ایمنی شورا تاکید کرد: آنچه که دراین حوادث باید مورد اهمیت قرار گیرد همین موضوعات است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت این همه مشکلات در ارتباط با نا ایمن بودن شهر رخ میدهد که باید در این زمینه هم کار شود به نظر می رسد مدیریت یکپارچه ایمنی شهری باید در اولویت برنامه ریزان شهری و شهرسازان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا