سیاسی

تشریح اقدامات سپاه در عملیات امدادرسانی پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار رمضان شریف با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان به مردم ایران و خانواده معظم آنان و تحسین روح همدلی، همراهی و از خودگذشتگی مردم در جریان این حادثه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیتهای لازم در کلیه حوادث غیرمترقبه تابحال از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نکرد. و در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیز به محض وقوع حادثه با بکارگیری ظرفیت‌های خود برای کمک به مردم و آسیب دیدگان وارد عمل شد.

 

وی کمک رسانی دقیق و به موقع در ساعات اولیه به حادثه دیدگان اینگونه حوادث را مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: هر چند، مسئول اولیه وقوع این گونه بحرانها، سازمان مدیریت بحران وسایر دستگاهها هستند، با این وجود به دستور فرمانده محترم کل سپاه تیم‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیش از یکصد نفر از نیروهای متخصص و حدود ۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل‌های سنگین، لودرهای ۴۷۰ و بیل‌های مکانیکی سنگین ۲۲۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ در ۱۱ گروه ۴ نفره و در ۳ شیفت کاری مشغول به فعالیت بوده و در روند امدادرسانی، کمک کرده‌اند.

 

شریف پای کار آمدن تجهیزات پیشرفته و مدرن سپاه در صحنه مشارکت و نقش آفرینی در فرایند عملیات امداد و نجات و آواربرداری ساختمان پلاسکو را تأثیرگذار توصیف کرد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه با تبریک و تسلیت مجدد شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های این بزرگمردان عرصه ایثار از آحاد مردم قدرشناس برای ارج نهادن به حماسه ایثار و فداکاری جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان دعوت به عمل آورد.

 

بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکرهای پاک شهیدان آتش نشان فردا دوشنبه مورخ ۱۱/ ۱۰/ ۹۵ ساعت ۳۰: ۸ از مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا