شورای شهر

هزینه تجهیزات آتش نشانی بر عهده کیست؟/بیمه یا آتش نشان؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ابوالفضل قناعتی گفت: تمام تجهیزات و وسایلی که  آتش نشان ها در عملیات  های مختلف با خود به همراه می برند تحت پوشش بیمه است.

وی افزود: این طور نیست که پس از حضور یک آتش نشان در یک عملیات و تخریب تجهیزات هزینه ها از آتش نشان های حاضر در عملیات اخذ شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح مباحث غیر واقع در رابطه با اخذ هزینه تخریب تجهیزات از آتش نشان ها اظهارکرد: این مباحث به هیچ وجه صحت ندارد زیرا تمام تجهیزات در اختیار آتش نشان ها تحت پوشش بیمه قرار دارد.

قناعتی در خصوص وضعیت حال حاضر تجهیزات سازمان آتش نشانی بعد از حادثه پلاسکو تصریح کرد: برخی از تجهیزات سازمان آتش نشانی در حادثه پلاسکو تا حدود تخریب شد و برای جایگزینی آنها بلافاصله از سوی شورای شهر تهران برنامه ریزی شد و مبالغی برای اورهال تجهیزات به سازمان آتش نشانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه " باید تمام بودجه مصوب سازمان آتش نشانی در اختیار این سازمان قرار گیرد" خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران ۶۴۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و نوسازی تجهیزات سازمان آتش نشانی اختصاص داده شده و اعتقاد ما این است که این رقم باید به طور کامل تخصیص یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا