اجتماعی و فرهنگی

سرعت زیاد تویوتا قاتل راننده شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینسرهنگ نادر رحمانی در تشریح تصادفات ۲۴ ساعته گذشته در جاده های کشور، اظهارداشت: این تصادف ساعت ٩:٣٠ صبح پنجشنبه در محور کیلومتر ۵۰ مهران، استان ایلام اتفاق افتاد.

وی درباره تصادفی که ٧:۴۵ صبح جمعه در استان یزد اتفاق افتاد، توضیح داد: واژگونی تریلرتانکر ولوو(حامل گاز مایع) در محور کیلومتر یک طبس( محدوده اشکذر) خوشبختانه به خیر گذشت، اما باعث مجروح شدن یک نفر شد. محور مذکور تا پاکسازی صحنه مسدود است و مسیر جایگزین جاده روستایی حسن آباد تعیین شد.

رحمانی همچنین درباره تصادف ۶ وسیله ای که ساعت ٣:٣٠ روز جمعه در محور کیلومتر ٧ قزوین – زنجان اتفاق افتاد، گفت: سمند، پژو ۴٠۵، پژو پارس، ٢ دستگاه پراید،  و یک دستگاه تریلی اسکانیا در این محور با هم برخورد کردند که علت آن توجه نداشتن این خودروها نسبت به جلو بود و ٢ مجروح باقی گذاشت.

روز گذشته دو تصادف دیگر، یکی در استان ایلام و دیگری استان فارس اتفاق افتاد که خوشبختانه کشته ای به جای نگذاشت اما عده ای مجروح شدند. به گفته سرهنگ رحمانی، تصادف استان ایلام در محور کیلومتر ۵٠ مهران و بین مینی بوس بنز و پژو ٢٠۶ و به دلیل رعایت نشدن حق تقدم از سوی مینی بوس روی داد که ۴ مجروح به دنبال داشت.

تصادف جنوب استان فارس نیز ساعت ١٧:٣٠ دیروز در محور کیلومتر ٣٠ فرعی کوره اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه سمند به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد و ۴ نفر را مجروح کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا