شورای شهر

شورا همواره مدافع حقوق آتش نشان ها بوده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر در سیصد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حمایت شورا از حقوق آتش نشانان گفت: ما در شورای اسلامی شهر تهران همواره به فکر حفظ حقوق آتش نشان بوده ایم همچنان که بودجه این سازمان از سال ۹۱ با ۱۸۵ میلیارد تومان در شورای سوم را به ۵۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۵ در شورای چهارم افزایش دادیم . 


وی اضافه کرد : این در حالی است که برای سال ۹۶ نیز بودجه ی ۶۱۹ میلیارد تومانی برای این سازمان پیش بینی کرده ایم. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا افزود : بودجه سازمان آتش نشانی شامل سه بخش هزینه های جاری ، تجهیزات و ۲ درصد از محل درآمد های پایدار است. 
دبیر تصریح کرد: به موجب این امر در سال ۱۳۹۵ هزینه های جاری شامل حقوق و مزایا و هزینه های جاری سازمان بالغ بر ۳۹۵ میلیارد تومان بوده که شورا برای این سازمان در نظر گرفته است . ۲۰ میلیارد تومان نیز در جهت تامین خودروها و تجهیزات آتش نشانی (شامل جرثقیل فپمپ ، سیستم های دیجیتال ، مانیتورینگ و مواردی از این دست در نظر گرفته شده است . 

وی ادامه داد : در حوزه احداث ایستگاه ها و زیر ساخت های جانبی آتش نشانی (۱۲۰ ) ایستگاه از محل ۲ درصد عوارض ایمنی ساختمان (درآمد های پایدار) نیز ۱۲۰ میلیارد تومان برای سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده است که تا کنون ۵۱ میلیارد تومان آن محقق شده است. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت : البته باید در نظر داشت : پیش بینی بودجه و تخصیص بودجه دو مقوله جدا از هم است ، آنچه وظیفه ما بوده پیش بینی و تصویب بودجه های پیشنهادی برای سازمان آتش نشانی در جهت ایجاد شرایط مناسب در راستای انجام وظایف این سازمان بوده و تخصیص بودجه نیز در حوزه اجرایی محقق می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا