بیمه رایگان آتش سوزی، حوادث و تکمیلی برای مشتریان جدید بانک آینده+جزئیات کامل

به گزارش شورا‌آنلاین،

خدمات بیمه رایگان
طرح بیمه رایگان سپرده­ گذاران، خدمت نوینی است که بانک آینده به مشتریانش عرضه می­ کند. در این طرح، سپرده ­گذاران بانک آینده، به ­صورت رایگان و با شرایط ویژه ای که از سوی بانک در نظر گرفته شده، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند. 

سپرده بیشتر، امتیاز بیشتر 

در طرح بیمه رایگان سپرده­ گذاران بانک آینده هرچه میزان سپرده گذاری بیشتر باشد، امتیازات بیشتری برای خدمات دهی به مشتریان در نظر گرفته می شود. طرح بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده شامل سه طرح برنزی، نقره­ای و طلایی می شود که به نسبت میزان سرمایه گذاری انجام شده، خدمات بیمه ای شامل آتش سوزی، حوادث انفرادی برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است.

طرح برنزی
طرح برنزی بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می شود که رقم سپرده یکساله بلندمدت آنها ۵ میلیون تومان و بیشتر تا سقف ۲۰ میلیون تومان باشد.مشتریانی که شامل این طرح می شوند می توانند به ­طور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت و از خدمات آن بهره مند خواهد شد.

طرح نقره ای
طرح نقره ای بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می شود که رقم سپرده یکساله بلندمدت آنها بین ۲۰ میلیون تومان الی ۵۰ میلیون تومان باشد. مشتریانی که شامل این طرح می شوند می توانند علاوه بر بیمه های آتش سوزی منازل از  بیمه عمر و حوادث انفرادی نیز بهره مند شوند.

طرح طلایی
طرح طلایی بیمه رایگان سپرده گذاران بانک آینده شامل مشتریانی می شود که رقم سپرده یکساله بلندمدت آنها 50 میلیون تومان و یا بیشتر باشد. مشتریانی که شامل این طرح می شوند می توانند علاوه بر بیمه های آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث؛ از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند شوند.
 

شرایط و نحوه دریافت بیمه رایگان
طبق بخشنامه بانک آینده و قراردادی که با بیمه حافظ منعقد شده، خدمات بیمه ای رایگان فقط شامل حال مشتریانی می شود که از تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۶ اقدام به افتتاح حساب بلند مدت یکساله با سود سالیانه ۱۵ درصد کرده باشند و سایر سپرده هایی که قبل از این تاریخ افتتاح و منعقد شده اند، نمی توانند از این خدمت جدید بانک آینده بهره مند شوند. مشتریانی که از تاریخ یاد شده اقدام به افتتاح حساب کرده اند برای دریافت بیمه رایگان نیازی به مراجعه به شعب ندارند و بانک آینده با همکاری بیمه حافظ، بر اساس رقم سپرده آن ها، بیمه های ذکر شده را بصورت خودکار برای مشتریان و صاحبان سپرده صادر خواهد کرد.

از مشتریان درخواست می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا