شورای شهر

واکنش رئیس شورای استان تهران به برگزاری مسابقات فوتسال شورا‌ها در کیش

فخاری در خصوص دلایل برگزاری فوتسال شورا‌های شهر استان تهران در کیش توضیحاتی داد.

به گزارش شوراآنلاین، الهام فخاری رئیس شورای استان تهران در خصوص علت برگزاری مسابقات فوتسال شورا‌های شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات یک کار خودجوش در میان شورا‌های شهرستان‌های استان تهران بوده که سال گذشته در مشهد و امسال هم در کیش برگزار شد.

رئیس شورای استان تهران تصریح کرد: گزارش‌های مالی و سیاست‌های اجرایی این مسابقات توسط عضوی که موضوع را پیگیری می‌کند، به زودی ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گزارش مالی این مسابقات روشن است، تصریح کرد: در گزارش مربوط به سال قبل مبلغی لحاظ شده بود که آن را به شورای شهرستان‌ها اعلام کردند و مشخص شد که اعضای شورا‌های شهرستان‌های استان تهران خودشان پرداخت‌ها را انجام دادند.

فخاری با بیان اینکه جزیره کیش بخشی از ایران است و سفر عجیبی صورت نگرفته است، گفت: شورای استان به این موضوع که مسابقات در کجا برگزار شود ورود نمی‌کند و این تصمیم تیم اجرایی بوده که مسابقات در کیش برگزار شود.

رئیس شورای استان تهران با تأکید بر اینکه از بودجه شورای استان در این مسابقات هزینه‌ای انجام نشده است، گفت: شورای استان هیچ ارتباط مالی با این مسابقات نداشته و فرآیند مالی و اجرای آن در یک کمیته مخصوص انجام شده بود.

وی افزود: تلاش ما این است که مسائل حقوقی را در فضای حقوقی دنبال کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا