اجتماعی و فرهنگی

افشاگری عجیب معاون شهردار/برداشت دولت از حساب مترو!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین معاون شهردار با بیان اینکه همگان بر توسعه مترو تاکید دارند گفت: صحبت‌هایی نیز با مسئولان امر داشته‌ایم تا در مورد شرکت مترو تجدید نظری صورت گیرد و با توجه به شناختی که  از وزیر نیرو دارم مطمئن هستم  دستورات لازم برای همراهی را خواهند داشت و این مسئله حل می‌شود اما بحث بعدی مربوط به هزینه‌های برق  است که با وجود عدم همراهی دولت برای شهرداری گران تمام می شود و پیشنهاد دادیم از محل مطالباتمان از دولت این بدهی ها تهاتر شود.

حسینی با بیان اینکه شهرداری از سوی دولت در حوزه  مترو نه تنها دریافتی نداشته بلکه بعضا دولت به بهانه بحث مالیات بر ارزش افزوده و …. از حساب مترو برداشت می‌کند گاظهار کرد: این موضوع فشار مضاعفی بر شهرداری است که در دیدار با وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای عالی ترافیک، قول مساعد دادن که این موضوع در دولت بررسی شود که حداقل اگر پولی داده نمی شود پولی هم برداشت نشود و با تهاتر این بدهی‌ها حل شود.

حسینی همچنین در مورد گرایش مردم به استفاده از اپلیکیشن مسافربری موبایلی گفت: قاعدتا استفاده از این اپلیکیشن‌های اتفاق بدی نیست  و سازمان تاکسی‌رانی نیز به  سمت استفاده از اپلیکیشن‌ها رفته است منتها بیشترین اعتماد عمومی در استفاده از وسیله حمل ونقل در اختیار تاکسی است و قطعا و یقینا رصد و کنترلی که بروی تاکسی‌های پایتخت است نمی‌تواند در جاهای دیگر باشد.

وی با اشاره به آسیب‌های استفاده از خودروهای شخصی به جنایت خفاش شب اشاره کرد و افزود: قطعا ما خودرویی را که کارشان مسافرکشی نیست را تایید نمی کنیم و هیچ تضمینی نیز نداریم و عملا طبق قانون به رسمیت شناخته نمی‌شود اما صحبت‌هایی داشتیم که اپلیکیشن‌ها با سازمان تاکسیرانی همکاری کنند تا مردم از این منافع بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا