شورای شهر

ابراز نگرانی مسجدجامعی از تحت‌الشعاع قرار گرفتن اقدامات مردمی اربعین

به گزارش شورا‌آنلاین، احمد مسجدجامعی در واکنش به گزارش معاون شهردار درباره هزینه کرد شهرداری برای اربعین گفت: امسال پیشنهاد می‌شود محوریت خدمات را در حوزه خدمات شهری و نه کارهای دیگر بگذاریم، چراکه در سال‌های قبل به دلیل برخی مشکلات لازم بود که شهرداری وارد شود اما حالا مراسم اربعین در امنیت کامل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هزاران سال است که مردم اربعین را زنده نگه داشته‌اند، تصریح کرد: سعی کنیم روح اقدامات سخت‌افزاری در شما رسوخ نکند و حس مهربانی تحت‌الشعاع رفتارهای مکانیکی قرار نگیرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دلیل پول زیادی که در اربعین توسط شهرداری صرف می‌شود، نگران از بین رفتن اقدامات مردمی هستیم، گفت: در آیین‌های مردمی به مردم نظم‌بخشی و دخل و تصرف نکنید و مفاهیم دینی را سطحی نکنیم.

مسجدجامعی افزود: در کربلا سرویس بهداشتی بسیار ضروری است و پیشنهاد می‌شود شهرداری به جای پتو و غذا، سرویس بهداشتی بسازد و اقدامات شهرداری باید وجه تکمیلی اقدامات مسوولان کربلا باشد چراکه استاندار کربلا به من گفت که ما نهال میکاریم اما شما می‌آیید برای برپا کردن چادر نهال‌ها را می‌کنید و اقدامات نباید در تعارض با یکدیگر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا