ورزشی

زمان نشست تاج با کی روش مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تاج با اشاره به ارائه نظرات کی‌روش در زمینه حل اختلافات، افزود: تیم ملی برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین اندازه چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای فدراسیون فوتبال دارای اهمیت خیلی زیادی است.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در برگزاری اردوهای تیم ملی نباید برنامه‌های نگران‌کننده‌ای ایجاد شود، ادامه داد: اردوهای تیم ملی فوتبال بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.

تاج با اشاره به وضعیت استان بوشهر در عرصه فوتبال ساحلی، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه فوتبال ساحلی است و ورزشکاران این استان دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

وی اضافه کرد: در سفری که به استان بوشهر داشته‌ایم، چگونگی برگزاری تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی بررسی می‌شود و امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات با کیفیت بالایی در این استان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تورنمنت چهارجانبه بین‌المللی فوتبال ساحلی  در نیمه دوم بهمن‌ ماه با حضور تیم‌های ملی ایتالیا، لهستان، اسپانیا و ایران در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران در فوتبال ساحلی جزو تیم‌های برتر جهان است، ادامه داد: باید حمایت مناسبی ازفوتبال ساحلی کشور صورت گیرد تا شاهد دستیابی به بهترین عناوین جهانی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا