اجتماعی و فرهنگی

ایرباس جدید ایرانی ممنوع الخروج است؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید قاسم بی‌نیاز اظهارکرد: با ورود ایرباس ۳۲۱ جدید ایران ایر برخی خبرهای خلاف واقع درباره آن منتشر شد و حالا نیز گفته شده که این هواپیما نمی‌تواند از کشور خارج شود.

 
وی گفت: ادعای ممنوع الخروجی این هواپیما کذب محض است و فقط به دلیل تصمیم‌های بخش‌های بازرگانی ایران ایر  "فعلا" در مسیرهای داخلی پرواز می‌کند و اصلا چنین مسائلی در قرارداد خرید هواپیما نیامده و ایران ایر به هر صورت ممکن که صلاح بداند می‌تواند از هواپیما استفاده کند.
 
بی نیاز افزود : متاسفانه برخی به جای پیگیری موضوعات از طریق مراجع اطلاع رسانی رسمی، حاصل تصورات خود را رسانه ای می کنند و گویا از خوشحالی مردم و پیشرفت کشور ناراحت‌اند.
 
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: ما معتقدیم برای ارتقای سطح ایمنی و حفظ جان مسافران و هم وطنان عزیز باید تلاش  همه جانبه‌ای داشته باشیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم زیرا حفظ جان یک هم وطن به معنای حفظ جان تمام جامعه است و در این راستا نه تنها در بخش هوایی که در سایر بخش‌های حمل و نقل نیز اقدامات موثری صورت گرفته که نتایج آن به زودی به سمع و نظر مردم می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا